Re: trzy tenory i ...

1. Data: 2000-01-04 12:41:35

Temat: Re: trzy tenory i ...
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>ma srednice dokladnie 1m!. moze wiec, byc wzorcem dlugosci, jak ten>wzorzec
1 metra w muzeum pod paryzem sie zepsuje ;))

:-))
Właśnie po to podałem obwód, żeby rozruszać matematyczne szare komórki
grupowiczów:-). Ciekawe, jak oni ukradli to drzewo? bo tym odziomkiem, który
kupiłem w tartaku, złamał wynajętemu człowiekowi solidny(choć drewniany) wóz
ciągnikowy.
Było o bukach i jodłach w kontekście Gór świętokrzyskich. Nie wiem, czy
wszyscy wiedzą, że w świętokrzyskich jest też kilka skupisk dość rzadkiego
modrzewia polskiego/Larix decidua subsp.polonica.
O rzut beretem o mojego siedliska rośnie największy ponoć modrzew w Polsce
(a może nawet w Europie?), o dwa rzuty beretem rośnie dąb Bartek, jeden z
najstarszych i największych dębów w Polsce (ok.650lat).
I weź tu człowieku nie zakochaj się w drzewach:-)))

Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-01-06 12:26:34

Od: Jan Turulski <t...@n...uwb.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:

> Właśnie po to podałem obwód, żeby rozruszać matematyczne szare komórki
> grupowiczów:-).

swoja droga moze warto kiedys pogagac ile matematyki jest w roslinach.
gdzies swego czasu czytalem, o liczbie platkow w kwiatach, ze
najczesciej 2,3,5,8,...i ze to liczby fibonacci czy cos takiego.

> Ciekawe, jak oni ukradli to drzewo? bo tym odziomkiem, który
> kupiłem w tartaku, złamał wynajętemu człowiekowi solidny(choć >drewniany) wóz
ciągnikowy.

polak potrafi nie takie rzeczy ;-)

pozdrowienia
j.t.

1. Data: 2000-01-06 15:36:03

Od: "Joanna Bałuszek" <J...@C...Pl> szukaj wiadomości tego autora

>swoja droga moze warto kiedys pogagac ile matematyki jest w roslinach.
>gdzies swego czasu czytalem, o liczbie platkow w kwiatach, ze
>najczesciej 2,3,5,8,...i ze to liczby fibonacci czy cos takiego.

na roslinach sie nie znam, ale to jest ciag Fibonacciego ktory tworzy sie w
ten sposob ze kazda nastepna liczba ciagu (oprocz 2 pierwszych) jest suma
dwoch poprzednich, a dwie pierwsze to jedynki.... czyli
1,1,2,3,5,8,13,21,34,......
aska

1. Data: 2000-01-07 12:55:49

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to jest ciag Fibonacciego ktory tworzy sie w>ten sposob ze kazda nastepna
liczba ciagu (oprocz 2 pierwszych) jest suma>dwoch poprzednich, a dwie
pierwsze to jedynki.... czyli>1,1,2,3,5,8,13,21,34,......

A swoją drogą, to ciekawe, ile kwiatów musiał przeliczyć Fibonacci, aby
wynaleźć ten ciąg.
:-)))))
p...@r...pl

Re: EKOLOGIA