Re: trzy tenory

1. Data: 2000-01-04 12:55:59

Temat: Re: trzy tenory
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Turulski wrote:
> ma srednice dokladnie 1m!. moze wiec, byc wzorcem dlugosci,

Pod warunkiem, ze pi= dokladnie 3,14. A tak nie jest ;-)

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

1. Data: 2000-01-06 12:19:02

Od: Jan Turulski <t...@n...uwb.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba wrote:

> Pod warunkiem, ze pi= dokladnie 3,14. A tak nie jest ;-)

ale to taka drobna roznica, ze praktycznie jej nie widac. dlatego
mysle, ze warto by na grupie zrobic zrzutke aby ufundowac specjalna
plakietke, ktora umieszczona bylaby na tak waznym pniaku.
pozdrawiam
j.t.

Re: trzy tenory i ...
Re: EKOLOGIA