Re: tulipany

Newsgroups: pl.rec.ogrody
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: tulipany
Date: Sat, 9 May 2015 19:41:28 +0200

Pan Dirko napisał:

> W trosce o rozwój tego tulipanowego sektora gospodarki należy
> corocznie dokupować cebulki tulipanów. Najlepiej na przełomie
> września i października i sadzić je do ziemi cieńszym końcem
> do góry.

Wspomniany przeze mnie przed chwilą ogrodnik miał do tego sektora
podejście odmienne. On co roku sprzedawał część cebulek -- tę
mianowicie, która po wykopaniu już mu się nie chciała nazad na
polę zmieścić. Kiedyś czytałem książkę o tym, na czym polega
gospodarka socjalistyczna. Czym się ona różni i co ma bardziej.
Wyjaśniano to tam na innych przykładach, nie na tulipanach.

Jarek

--
Ten się nie ogląda. Wprowadza. Wprowadza mechanizację do stajni i gdzie
może. My też bierzmy z niego. Wprowadźmy, zmechanizujmy, podnieśmy.