tunerek do polsatu

11. Data: 2009-02-07 12:30:43

Temat: Re: tunerek do polsatu
Od: "robert" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i własnie tu masz problem, jeśli nie interesuje cie to to daj sobie
> spokój z usenetem chyba że potrzebujesz dowartościowania

może i potrzebuję, ale to nie twoja sprawa :-), a ty koniecznie chcesz mnie
zdiagnozować, chociaż nigdy cię o to nie prosiłem, nie wiem tez co taka
twoja diagnoza wnioslaby do tematyki tego wątku czy grupy (pomijając
chaotyczność i nietrafność, tak diagnozy, jak i wniosków z niej płynących)
jeżeli na pytanie dotyczące tematu: "dlaczego polsat?", ty odpowiadasz
pytaniami: " może lubi?", "nudzisz się?", to jest nie tylko flejm, ale
trollowanie w czystej postaci,
a jeżeli uważasz, że wszystko z twojej strony jest OK, to może popracuj nad
kontaktami w realu, bo potem rzeczywiście pozostanie ci tylko ucieczka z
problemami w fikcyjna rzeczywistość usenetu ;-)

> wyślij na priv

powinieneś tak zrobić z pierwszym twoim postem w tym wątku... albo nie,
wogóle nie powinieneś go wysyłać :-)
BTW uważasz, że powody, dla którego jurek wybrał polsat, a nie coś innego
zainteresują tylko mnie? :-)))

> ty najwyraźniej nie wiesz i wiedzieć nie chcesz, nie interesuje ciebie
> chęć pomocy a jedeynie zapełnienie własnego czasu i odpowiedzi na twoje
> własne pytania, typowe ...

znów błędna (i niepotrzebna i nie związana z tematem, grupą) diagnoza
po pierwsze primo: skoro pytam jurka o motywy wyboru polsatu, to to akurat
chcę wiedzieć, ale nie interesuje mnie np.co jurek wie o technologii
polsatu, a jeżeli stawiam BTW (http://pl.wiktionary.org/wiki/BTW) przed
zdaniem wtrąconym, to robie z tym BTW (http://pl.wiktionary.org/wiki/BTW)
dokładnie to, do czego jest przeznaczony
po drugie promo: nie interesuje mnie chęć niesienia pomocy, w każdej
sytuacji, bo nie musi, ja nie jestem caritas, tu nie ma musu, odpowiadam,
jesli mam ochotę podzielić się swoją wiedzą, BTW
(http://pl.wiktionary.org/wiki/BTW) jurek pytał (prosił o pomoc) w wyborze
tunera i tu się wypowiedziałem (pomogłem), a nie pytał o kompatybilnosci
karty, czy inne problemy rodzinne czy psychologiczne i wtrącanie się w te
sprawy, byłoby nietaktowne i sugerujące debilizm pytającego

> uuuuu widze że koledze zapewne ktoś kiedyś wykład na temata "flemowania"
> zrobił bo widze że orientacja jest a wnioski nadal nie wyciagniete.

a gdzie ty to widzisz, jasnowidzu :-) pokaż, może i ja coś zobaczę :-)))

> EOT

przebijam
PLONK :-)

robert
www.sabina.studioonline.pl

12. Data: 2009-02-07 14:09:40

Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "robert" <r...@s...pl> napisał w wiadomości

> przebijam
> PLONK :-)

Po co mierzyłeś siusiaka linijką ? teraz frustracja do końca zycia ...

13. Data: 2009-02-07 17:46:55

Od: "Irokez" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pytając o "tunerek do polsatu" :-)
> znasz tunerki do polsatu spoza oferty polsatu? :-)

Każdy z wejsciem na moduły CI-CAM?

--
Irokez

14. Data: 2009-02-07 18:31:23

Od: "robert" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Irokez" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "robert" <r...@s...pl> napisał w wiadomości

> Każdy z wejsciem na moduły CI-CAM?
>
> --
> Irokez

masz rację :-) Filip... kupuj kazdy na moduły CI-CAM !!! :-) tylko jak nie
będzie działać, to miej pretensję tylko do siebie (albo do Irokeza), że nie
masz modułu (przeciez nie napisałeś że nie masz, prawda?), aha... sprecyzuj
jeszcze, czy masz energię elektryczną, bo ktoś gotów ci wciskać tunery na
dynamo :-)
podsumowując (na serio):
Filip, jeśli chcesz tuner do polsatu z odbiorem innych, niekodowanych
programów, to kup dowolny z oferty polsatu (razem z kartą i dowolnym
abonamentem), kazdy spełnia podane przez ciebie kryteria (a niektóre mają
coś extra), jak chcesz inne bajery lub chcesz dowiedzieć się więcej o
technologii tvsat, to dyskutuj dalej z Kotem czy z Irokezem, oni ci wszystko
pięknie wytłumaczą :-)
BTW (link http://pl.wiktionary.org/wiki/BTW dla Kota P, jeśli mnie czyta)
dlaczego polsat, a nie inna platforma, poważnie, chcę znać powód takiego
wyboru, może o czymś nie wiem...

robert
www.sabina.studioonline.pl

15. Data: 2009-02-07 18:57:57

Od: "Irokez" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie masz modułu (przeciez nie napisałeś że nie masz, prawda?), aha...
> sprecyzuj jeszcze, czy masz energię elektryczną, bo ktoś gotów ci wciskać

Jakie pytanie taka odpowiedź.
Pytanie było o sprzet na którym ogladnie Polsat ale i cos poza oraz
niekodowane. Zgadza się??
To odpowiedz mi dlaczego to nie ma być na przykład Dreambox - spełnia
wszystkie kryteria.
Kupuje Dreama, kupuje w polsacie pakiet CAM+karta i ma to a nawet o wiele
więcej.

--
Irokez

16. Data: 2009-02-07 23:32:15

Od: luknew <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Irokez pisze:
> [...]
> wszystkie kryteria.
> Kupuje Dreama, kupuje w polsacie pakiet CAM+karta i ma to a nawet o

ale to kosztuje troche wiecej niz zwykly tuner CP i przy umowie na 12
mies raczej slabo sie oplaca.

17. Data: 2009-02-09 08:33:53

Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "luknew" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> kazdy inny od echostara 717

Dlaczego nie ten ?
mam taki i co z nim jest nie tak?

Adam

jak jest z radiami cyfrowymi
Worki do odkurzaczy (Zelmer 49.4220)
Jaki radiobudzik?
w jaki sposob wpychac akryl w szczeliny?
Indukcja (znowu) Mastercook