tusz do rzęs

1. Data: 2003-07-10 16:09:25

Temat: tusz do rzęs
Od: "Beata" <B...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam alergię na tusze do rzęs i nie mogę żadnego dobrać.Pomóżcie!

1. Data: 2003-07-10 16:34:05

Temat: Re: tusz do rzęs
Od: "Kasia" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <B...@i...pl> napisał w wiadomości
> mam alergię na tusze do rzęs i nie mogę żadnego dobrać.Pomóżcie!
>
> Ja od jakiegoś czasu używam tuszu lash expansion firmy Jade, rowniez
jestem alergiczką a tusz spelnia wszystkie moje wymagania łacznie z tym ze
nie skleja rzęs i bardzo ładnie je podkręca, jak na razie jest to jedyny
tusz, który az tak mnie "oczarowal"-naprawdę polecam

pozdr. keta

1. Data: 2003-07-10 20:06:55

Od: "Asienka" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beata <B...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bek348$46m$...@a...news.tpi.pl...
> mam alergię na tusze do rzęs i nie mogę żadnego dobrać.Pomóżcie!

Jest taki tusz firmy Medic Laboratorium (znaczy oni go produkują dla Pierre
Rene, jakoś tak :-) )- jest hypoalergiczny, dostępny w aptekach. Kosztuje ok
15 zł (+-2 zł)

Asieńka z Białegostoku

1. Data: 2003-07-11 11:54:55

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata wrote:

> mam alergię na tusze do rzęs i nie mogę żadnego dobrać.Pomóżcie!

Alergie są różne, to co mnie nie szkodzi - Tobie może zaszkodzić.
Natomiast generalnie - alergik nie powinien malować całych rzęs,
od "podstawy", tylko kawałek dalej. I nie podkręcać ich aż tak,
żeby dotykały skóry. Przy zachowaniu takiej ostrożności też mogą
się znaleźć tusze uczulające, ale zdecydowanie mniej.

Krycha

1. Data: 2003-07-12 17:57:41

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam alergię na tusze do rzęs i nie mogę żadnego dobrać.Pomóżcie!

przyjrzyj sie tuszom dla alergików La roche Posay (w aptece)

krem przeciwzmarszczkowy
GC
Kosmetyki - Matis
Gdzie Lysanel w Gdansku?