Re: twoj mezczyzna i klub go-go

From: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: twoj mezczyzna i klub go-go
Date: Wed, 27 Nov 2002 11:01:37 +0100

Sowa wrote:

> Tak samo utrupić można kobietę latając po klubach i gapiąc się na obce baby.
> Po co być z kobietą jeśli podniet trzeba szukać u innych. Bo ona jest od
> sprzątania,prania, rodzenia - a tamte laski takie śliczne?

Hehe wcale nie takie sliczne. To raz.
Dwa - tam sie idzie po to aby powyglupiac sie z kolegami, poczuc jak
maly chlopiec bo robie cos z deczka zakazanego, poczuc te odrobine
zazenowania, no bo ona tanczy mi przed nosem GOLA a wszyscy patrza. Po
nute podniety, emocji i zartów z kolegami a nie dla konkretnej kobiety.
pzdr
agi ( tak, bylam w klubie go-go z kolegami i mialam okazje zobaczyc jak
to wyglada i jak na to reaguja mezczyzni )