tym razem po wlosku - spagetti carbonare?

1. Data: 2003-12-16 14:06:42

Temat: tym razem po wlosku - spagetti carbonare?
Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani,

nadeszla pora na wloskie :) Wiem, ze to dziwnie brzmi bo wszyscy w przed
swiatecznym ferworze :) a ja tu o wloskim ale moi znajomi na nasze cykliczne
spotkania zazycyzli sobie wlasnie tak po wlosku :) W zwiazku z tym czy ktos
moze mi podac przepis na spagetti carbonare (nawet nie wiem czy tak to sie
pisze) bo moj mezczyzna zazyczyl sobie wlasnie takie wiec specjalnego wyboru
nie mam :) Szukalam w googlach ale nie znalazlam niczego konkretnego :(

Przy okazji, jako ze deser juz mam w planach to chcialam zapytac jaka
przekaske mozna zrobic po wlosku, taka zeby znajomi nie siedzieli przy
pustym stole podczas oczekiwania na spagetti oraz po nim. Jakies pomysly?

Bede wdzieczna. Bardoz nawet.

serdecznie pozdrawiam
Izis_

1. Data: 2003-12-16 14:19:27

Temat: Re: tym razem po wlosku - spagetti carbonare?
Od: "madzia" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izis_" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przekaske mozna zrobic po wlosku, taka zeby znajomi nie siedzieli przy
> pustym stole podczas oczekiwania na spagetti oraz po nim. Jakies pomysly?

przystawka: chrupiaca bagietka + dla kazdego na malym talerzyku oliwa z
oliwek z ziolami.Te ziola musza w niej byc dlugo wczesniej.Potem sie macza
bagietke i je:).
Albo bagietka + salata rzymska z niewielka iloscia warzyw i sosem winegret

1. Data: 2003-12-16 14:21:04

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "madzia" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> przystawka: chrupiaca bagietka + dla kazdego na malym talerzyku oliwa z
> oliwek z ziolami.Te ziola musza w niej byc dlugo wczesniej.Potem sie macza
> bagietke i je:).

ooo wlasnie! Gracje :))))0

pozdrawiam
izis_

1. Data: 2003-12-16 14:24:33

Od: "madzia" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ooo wlasnie! Gracje :))))0
>
> pozdrawiam
> izis_
o! jak szybko:)
you are welcome:)

1. Data: 2003-12-16 14:26:32

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przekaske mozna zrobic po wlosku, taka zeby znajomi nie siedzieli przy
> pustym stole podczas oczekiwania na spagetti oraz po nim. Jakies pomysly?

Witam.
Wwyszukiwarce onet wpisz "carbonara", masz tam kilka przepisów.pzdr.

1. Data: 2003-12-16 14:33:04

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to sa skladniki WSZYSTKIE ktore sa potrzbne do tego spagetti?

a.. boczek
a.. cebula
a.. śmietana
a.. jajko
a.. 3 ząbki czosnku
a.. zielone oliwki (niekoniecznie)
a.. parmezan
a.. bazylia, pieprz, sól
a.. makaron - spaghetti

a mozna dac piers z kurczaczka :D?

Izis_

1. Data: 2003-12-16 14:36:58

Od: "Kissek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izis_ wrote:
> [...]
> przekaske mozna zrobic po wlosku, taka zeby znajomi nie siedzieli przy
> pustym stole podczas oczekiwania na spagetti oraz po nim. Jakies

na przystawkę możesz podać pomidorki z mozarellą z oliwą albo bruschetki
czyli bułka zapieczona z pomidorami drobno pokrojonymi z czosnkiem i
odrobiną oliwy. polecam a na przespis na spgetti też czekam.

pozdrawiam
kissek

1. Data: 2003-12-16 14:44:46

Od: "f." <...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Izis_" <i...@w...pl> a écrit dans le message news:
brn53g$odu$...@a...news.tpi.pl...

> Czy to sa skladniki WSZYSTKIE ktore sa potrzbne do tego spagetti?

> [...]
:-) mozna ale to juz nie bedzie carbonara :-)
W carbonarze, ktora znam i robie nie ma ani cebuli, ani oliwek ani bazylii.
Jest dobrze wysmazony boczek, smietana, parmesan i zotlko. I nie spaghetti
tylko tagiatelle. Polecam. Minimalizm sie w tym przypadku oplaca.

pozdrawiam
fela

1. Data: 2003-12-16 16:21:45

Od: "mikw" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "f." <...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Jest dobrze wysmazony boczek, smietana, parmesan i zotlko. I nie spaghetti
> tylko tagiatelle. Polecam. Minimalizm sie w tym przypadku oplaca.

Popieram felę, czosnku też nie ma

mikw

1. Data: 2003-12-16 16:49:16

Od: Evunia <m...@m...christmas.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 16 Dec 2003 15:06:42 +0100, na pl.rec.kuchnia, Izis_ napisał(a):

> [...]
> nie mam :) Szukalam w googlach ale nie znalazlam niczego konkretnego :(

Może tutaj ? Przepis wyszukany przez Włocha, więc zakładam, że raczej
odpowiadający orginałowi jak najbardziej:

http://www.roma-o-matic.com/ricette_en.php3?cod_ric=
91

--
Eva Sheers

makrela?
Japońskie pałeczki do sushi - Wwa
Pierniczki - zdobienie
po prosbie - cos z twarogu
prosze grupowiczów o link do programów polskich kulinarnych