u dentysty z 3,5 latkiem

1. Data: 2006-04-04 19:41:47

Temat: u dentysty z 3,5 latkiem
Od: "clio" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
moja corka ma 3 lata i 8 miesiecy. Ma w szczece w zebie trzonowym duzy
ubytek, podobno do leczenia kanalowego nawet.
Dentystka mi powiedziala, ze nie robi znieczulenia takim malym dzieciom, bo
moze sie zlamac igla, jak sie ruszy itp. I, ze bywa, ze maluchy siedza i
jest spoko, a inne wrzesza, choc nie boli, wiec nie ma reguly.
Ja jednak uwazam, ze to barbarzynstwo, tak na zywca robic leczenie kanalowe,
a nawet zwykle borowanie. Podobno nie ma metod alternatywnych (ozon to kit).
Nie wiem, ja sie nie znam, dlatego pytam Was, czy ktos leczyl zab u dziecka
w podobnym wieku?
I jak to wygladalo?
Martwie sie, bo duzy ten ubytek, wolalabym to zrobic przed wakacjami,
jedziemy prawodopodobnie do Turcji. Gdzie ja tam bede w razie czego szukac
lekarza...lepiej nie chowac glowy w piach i podjac leczenie tego zeba, ale
boje sie ze nie dam rady nerwowo, jak corka zacznie wrzeszczec. Sama znam
doskonale ten bol:-(
Moze znacie jakis godny polecenia gabinet, gdzie maja podejscie i
odpowiednie metody? W Warszawie.
Prosze o rady i wypowiedzi tych, co leczyli zeby swoich dzieci.
Pozdrawiam
Iza

2. Data: 2006-04-04 20:52:59

Temat: Re: u dentysty z 3,5 latkiem
Od: "Magdalena W." <b...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "clio" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ja jednak uwazam, ze to barbarzynstwo, tak na zywca robic leczenie
> kanalowe,
> a nawet zwykle borowanie. Podobno nie ma metod alternatywnych (ozon to
> kit).
Barbarzyństwo, zgadzam się z Tobą. Jak Ci dentysta mówi, że dziecko ból
wytrzyma, to spitalaj rączo - zrazisz dziecko do dentystów.
Nigdy nie zapomnę przychodni dentystycznej specjalnie dla dzieci (na
Bielanach), gdzie mądre panie dentystki kazały mi trzymać siłą mojego
wyrywającego się i wyjącego z bólu syna. Miał 5 lat. Pamięta to do dzisiaj.

> Moze znacie jakis godny polecenia gabinet, gdzie maja podejscie i
> odpowiednie metody? W Warszawie.
Proszę - podaję namiary na młodego, mądrego dentystę, który uważa, że
pacjent nie jest od tego, żeby go bolało. Mam nadzieję, że telefon jest
aktualny.
Dr Michał Rancewicz
Próżna 5 m. 22
tel. (22) 620 22 95

Zareklamuję faceta tak: ja się dentysty boję panicznie, o nim przeczytałam w
Wysokich Obcasach. Poszłam i się zakochałam w metodach pracy. Mój syn też
_lubił_ do niego chodzić, mimo koniecznych kilku borowań. Mnie najpierw
plasterkiem specjalnym znieczulał miesce wkłucia znieczulenia, pozwalał
przynosić walkmana (chyba nawet miał w gabinecie), żeby wizgu wiertarki nie
słyszeć. Bóstwo, nie dentysta !! Specjalnie się wiosną na weekend do W-wy
wybieram (od 3 lat nie mieszkam), żeby zęby u niego zrobić :-)

Pozdrawiam
Magdalena, dentystyczna panikara

3. Data: 2006-04-04 21:07:53

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena W." <b...@s...gazeta.pl> wrote in message
> Proszę - podaję namiary na młodego, mądrego dentystę, który uważa, że
> pacjent nie jest od tego, żeby go bolało. Mam nadzieję, że telefon jest
> [...]

To ja dorzucę jeszcze jeden namiar: Przychodnia Vitadent, Warszawa Jelonki
(za nic nie mogę sobie przypomnieć ulicy - równoległa do Czumy, od
Raginisa), dr Anna Turska - (0-22) 665-00-05 - specjalizuje się w leczeniu
dzieci. (to ta od bezbolesnego znieczulenia, o którym pisałam Ci na prd)
Anka

4. Data: 2006-04-04 21:18:12

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"clio" <c...@p...onet.pl> writes:

> Dentystka mi powiedziala, ze nie robi znieczulenia takim malym dzieciom, bo
> moze sie zlamac igla, jak sie ruszy itp. I, ze bywa, ze maluchy siedza i
> jest spoko, a inne wrzesza, choc nie boli, wiec nie ma reguly.

Jeżeli dentysta mówi takie rzeczy, to albo jest bardzo niemądry, albo
kłamie. Uciekać najszybciej jak można.

MJ

5. Data: 2006-04-04 21:19:10

Od: "Magdalena W." <b...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena W." <b...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Proszę - podaję namiary na młodego, mądrego dentystę, który uważa, że
> pacjent nie jest od tego, żeby go bolało. Mam nadzieję, że telefon jest
> aktualny.
Google przyjacielem, namiary aktualne, jak widać:
http://www.rancewicz.com/index.php?go=glowna

Pozdrawiam
Magdalena

6. Data: 2006-04-04 21:21:32

Od: "Magdalena W." <b...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> moze sie zlamac igla, jak sie ruszy itp. I, ze bywa, ze maluchy siedza i
> jest spoko, a inne wrzesza, choc nie boli, wiec nie ma reguly.
jeszcze coś, ciekawe IMO
http://www.rancewicz.com/index.php?go=poradyphp/pora
da74

Dobranoc
Magdalena

7. Data: 2006-04-05 12:22:21

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *mumu* napisał(a),a było to tak:

> a po co do dentysty w tym wieku , zęby i tak wypadną , a szkoda nerwów
> dziecka .

Ty tak serio czy chcesz flejma?

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)

8. Data: 2006-04-05 12:26:12

Od: "mumu" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a po co do dentysty w tym wieku , zęby i tak wypadną , a szkoda nerwów
dziecka .
mumu

9. Data: 2006-04-05 13:10:20

Od: "Szpilka \(Sylvja\)" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> To ja dorzucę jeszcze jeden namiar: Przychodnia Vitadent, Warszawa
> Jelonki
> (za nic nie mogę sobie przypomnieć ulicy - równoległa do Czumy, od
> Raginisa),

Może chodzi Ci o Człuchowską? Bo ona bliżej Raginisa jak ta Czumy.
I czy to ten gabinet na Borowego?

Sylwia

10. Data: 2006-04-05 17:45:16

Od: "clio" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mumu" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> a po co do dentysty w tym wieku , zęby i tak wypadną , a szkoda nerwów
> dziecka .

No jasne:->
Tobie tez wypadna.
Ten trzonowy, ktory moja corka ma zepsuty bedzie siedzial do 12 roku zycia.
Tobie powiem - chodz z rozwalonym, bolacym zebem 8 lat.
Nie pozdrawiam.
Iza

ksiazki dla rodziców:)
Badanie na temat wpływu reklamy na dzieci
Urodziny 8 latka Wawa
zjedzony listek fikusa
Ryba maślana - uwaga na nią