u dentysty z 3,5 latkiem

następny post »
From: "clio" <c...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: u dentysty z 3,5 latkiem
Date: Tue, 4 Apr 2006 21:41:47 +0200

Witam,
moja corka ma 3 lata i 8 miesiecy. Ma w szczece w zebie trzonowym duzy
ubytek, podobno do leczenia kanalowego nawet.
Dentystka mi powiedziala, ze nie robi znieczulenia takim malym dzieciom, bo
moze sie zlamac igla, jak sie ruszy itp. I, ze bywa, ze maluchy siedza i
jest spoko, a inne wrzesza, choc nie boli, wiec nie ma reguly.
Ja jednak uwazam, ze to barbarzynstwo, tak na zywca robic leczenie kanalowe,
a nawet zwykle borowanie. Podobno nie ma metod alternatywnych (ozon to kit).
Nie wiem, ja sie nie znam, dlatego pytam Was, czy ktos leczyl zab u dziecka
w podobnym wieku?
I jak to wygladalo?
Martwie sie, bo duzy ten ubytek, wolalabym to zrobic przed wakacjami,
jedziemy prawodopodobnie do Turcji. Gdzie ja tam bede w razie czego szukac
lekarza...lepiej nie chowac glowy w piach i podjac leczenie tego zeba, ale
boje sie ze nie dam rady nerwowo, jak corka zacznie wrzeszczec. Sama znam
doskonale ten bol:-(
Moze znacie jakis godny polecenia gabinet, gdzie maja podejscie i
odpowiednie metody? W Warszawie.
Prosze o rady i wypowiedzi tych, co leczyli zeby swoich dzieci.
Pozdrawiam
Iza