ucieczka do lepszego świata

1. Data: 2003-06-18 21:36:52

Temat: ucieczka do lepszego świata
Od: "grzegorz" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów, jestem tu pierwszy raz i mam do Was jedno ze strasznie
wielu nasuwających mi się pytań :

jestem babką po zdradzie małżeńskiej własnego autorstwa, od jesieni
ubiegłego roku zaczęłam pisać. Niewykluczone, że uciekam trochę od zmartwień
w ten sposób, ale niedawno usłyszałam śmiałe stwierdzenie wzbudzające moją
chwilową wściekliznę, a następnie zastanowienie.... że...."pisanie to
chorobliwy objaw i żadna forma ucieczki od problemu".
Proszę więc o Waszą opinię, czy taka próba wyrzucenia z siebie grzechu i
odrobina przyjemności, którą czerpię z pisania jest w jakimkolwiek stopniu
krytycznie widziana?
Od momentu zdrady sporo czytam, różnych autorów, szukam u nich odpowiedzi na
swoje zachowania, docieram do ich genezy. A.Samson, W. Eichelberger,
O'Connor to tylko kilka nazwisk, od tamtej też pory (od roku w zasadzie)
interesuje mnie nlp, tu szukam czego innego, ale odpowiedzcie co myślicie.
Widzicie, cały czas mimo fatalnych klimatów widzę dla siebie jeszcze tę
jasną stronę księżyca..., dlatego pytam.

Kobieta Fatalna

1. Data: 2003-06-18 21:44:14

Temat: Re: ucieczka do lepszego świata
Od: " ziemiomorze" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

grzegorz <g...@o...pl> napisał(a):

> jestem babką

acha,
z.

1. Data: 2003-06-18 22:03:52

Od: <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grzegorz" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

Czuję się jakbym czytała nową historię pana od ryb :-)

m.

1. Data: 2003-06-18 22:11:42

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Jun 2003 21:44:14 +0000 (UTC), ziemiomorze napisał/napisała:
> acha,

sluchaj, trzeba byc tolerancyjnym, wiadomo,ze ktorys musi grac role kobiety
, padlo na grzegorza :>>>

--
* brak kandydatek na zone ;) * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701

1. Data: 2003-06-18 22:14:01

Od: <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czuję się jakbym czytała nową historię pana od ryb :-)

Kobito coś Ty za zdanie napisała! ;-))))

m.

1. Data: 2003-06-19 07:44:33

Od: "Vesemir" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Widzicie, cały czas mimo fatalnych klimatów widzę dla siebie jeszcze tę
> jasną stronę księżyca..., dlatego pytam.

Femme fatale...
No... krytycznie wyrzucanie grzechy nie. ale sam grzech tak.
(bo ja facet jestem...)

Vesemir

1. Data: 2003-06-19 10:41:58

Od: "marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

:)

1. Data: 2003-06-19 12:53:24

Od: "marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

masz na myśli krytyczne podejście w pisaniu do swoich grzechów?
sztuką jest nie podchodzić do tego inaczej, chyba, że jest się pewnego
rodzaju bezsercowcem..., a są i tacy.
sztuką jest też być razem nie rezygnując z siebie....

1. Data: 2003-06-19 13:12:09

Od: "marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki za odpowiedź na priva, jak wspomniałam, jestem tu pierwszy raz i mogę
strzelać babole w odpowiadaniu we właściwy sposób..., a porównań jak pewnie
obie wiemy, nikt nie lubi.
nie chciałam Cię w żaden sposób urazić, przeraszam.
pytasz, dlaczego tkwię w tym związku mimo tego co zrobiłam, otóż: szukam na
to od roku odpowiedzi......
w wielu miejscach,również w sieci..., czy to aby dobre miejsce?
Marta

1. Data: 2003-06-19 15:40:54

Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nikomu pisania zakazac nie mozna (choc czasami zakaz by sie przydal).
Generalnie:

Pisanie TAK, grafomanstwo NIE.

No chyba, ze ktos nie chce zameczac innych swoim pisarstwem i pisze do
szuflady- wtedy 2 * TAK.

depresja, nie-wiara w siebie itp.
Poczucie bezpieczeństwa społecznego
IQ-wysokie,bardzo:))