Re: uciekinier

Data: 2009-04-02 12:14:27
Temat: Re: uciekinier
Od: "Redart" <r...@o...pl>

Uzytkownik "Duch" <n...@n...com> napisal w wiadomosci
news:gr286i$tmu$3@news.dialog.net.pl...
> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
>
> Dla mnie przewrotne i tragiczne jest to ze tylu zydów budowalo
> komunistyczny system w Polsce,
> a potem ten system zjadl swoich zalozycieli.

To bardzo wygodne dla 'Prawdziwych Polaków' uznawac, ze
we wszystkich katastrofach na swoim terenie byli manipulowana i bezradna
mniejszoscia, która mogla tylko sie przygladac, jak te paskudne zydy
rozgrywaja swoja Wielka Gre Na Arenie Swiatowej Do Dzis.

Wczesniej byli zaborcy, zaborcy znikneli, pojawil sie Hitler i Stalin,
Hitler zniknal ... Za to Stalin, nawet juz zza grobu, dobrze wiedzial,
jak to sie robi, zeby 'Prawdziwy Polak' nie nazywal swojej kleski
Stalinem, ale Zydem. No i zwie do dzis.