Strona główna Grupy pl.sci.psychologia uczta kinomana - projekcja idealna. scenariusz i reżyseria - cbnet. Re: uczta kinomana - projekcja idealna. scenariusz i reżyseria - cbnet.

Re: uczta kinomana - projekcja idealna. scenariusz i reżyseria - cbnet.

From: Przemysław Dębski <p...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: uczta kinomana - projekcja idealna. scenariusz i reżyseria - cbnet.
Date: Mon, 29 Sep 2008 15:27:35 +0200

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
news:gbqfml$75j$2@news.onet.pl...

> fakt. tu mnie masz :)
> na swoją obronę dodam, że w takim razie do tej pory musiała być to
> spójność jego koncepcji z moją wizją. a teraz musi być jakoś odwrotnie
> :)))

Całkiem serio mówiąc, wizja cbneta nie jest z dupy wyssana :) Przykładowo
całkiem niedawno (czyli na przestrzeni 2 lat) gaworzyłem sobie z niejaką
Fragille, która wtedy była Mają, ale wszyscy już wiedzieli, że to Fragille
czy jakoś tak. Jak bonie dydy, sam All udzielił mi wtedy swego wsparcia
pisząc do niej coś w stylu ~"Słuchaj się P.D. bo warto" :) Jak to jest
TrenR, że ja nigdy nie wcinam się gdy ty próbujesz kogoś do czegoś
przekonać, ty nigdy nie wcinasz się w moje pogadanki. Można powiedzieć, że
jest parę osób które sobie w drogę nie wchodzą ... wygląda to tak, iż
czekają na swoją kolej aby przejąć target ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.