uda się pasztet w automacie do pieczenia chleba ?

1. Data: 2009-02-18 14:32:55

Temat: uda się pasztet w automacie do pieczenia chleba ?
Od: Mateusz Piąty <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nawaliła mi kuchenka i zastanawiam się,czy uda się upiec pasztet w
automacie do pieczenia chleba. Próował już ktoś tak upiec?

2. Data: 2009-02-18 14:48:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Feb 2009 15:32:55 +0100, Mateusz Piąty napisał(a):

> Nawaliła mi kuchenka i zastanawiam się,czy uda się upiec pasztet w
> automacie do pieczenia chleba. Próował już ktoś tak upiec?

Nie próbowałam, ale myślę, że się uda. Nawet jestem pewna.

3. Data: 2009-02-18 17:41:04

Od: Mateusz Piąty <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to zabieram się do roboty ;)

4. Data: 2009-02-18 17:50:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Feb 2009 18:41:04 +0100, Mateusz Piąty napisał(a):

> No to zabieram się do roboty ;)

Tylko po wyrobieniu dobrze ugnieć pasztet w formie :-)

5. Data: 2009-02-19 05:00:08

Od: Mateusz Piąty <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paszztet udał się ale do automatu wstawiłem zwykłą foremkę. nie znuszę
dziur po mieszadłach no i ta oryginalna foremka z automatuy jest za wysoka.
Pewnie miałbym problem z wyjęciem pasztetu.

Trolle
Pączki czyli ja pierwsza w tym roku:)
Bambus w szynce, czyli o jakości jedzenia w sklepach
co z włoskich orzechów?
CHLEB...