udo dretwieje

1. Data: 2004-11-22 09:42:02

Temat: udo dretwieje
Od: "eXOr" <exor@NOSPAM_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

siema, od jakiegos czasu jak leze na plecach to dretwieje mi zewnetrzna
czesc lewego uda. jak sie inaczej poloze, to jest OK....
rano jak wstaje to calkiem nie mam czucia tam wlasnie. potem to przechodzi.

cos slyszalem, ze to moze byc zwiazane z problemami z kregoslupem, ale ja
nigdy takich nie mialem...
moze dodam, ze duzo siedze przy kompie i w robocie...

pzdr, e!

2. Data: 2004-11-22 13:41:25

Temat: Re: udo dretwieje
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: cnsc5c$3rg$...@k...task.gda.pl,
Od: eXOr <exor@NOSPAM_o2.pl>
Było:
> [...]
> kregoslupem, ale ja nigdy takich nie mialem...
> moze dodam, ze duzo siedze przy kompie i w robocie...

Prędziutko do lekarza i na rechabilitację, akurat się rok kończy to będą
pieniądze z nowych kontraktów.

Na tymczasem, zwiń ręcznik frote w luźny wałek, przywiąż do siebie z tyłu na
styku pleców i tyłka :-) i tak śpij. Przetrenuj miejsce podparcia w ciągu
dnia gdy nie śpisz. Aha przywiązać można za pomocą pończochy.
Wymień fotel przed PCetem na taki co podpiera część lędźwiową albo nie siedź
cięgiem tylko rób przerwy co 15-30min. Nie wolno się garbić w żadnej części
tułowia !
Jak ci podparcie nie ulży to może drugi sposób. Nogi muszą być oparte na
czymś powyżej tułowia. Ja mam pufę o wysokości 40cm i jak dla mnie jest
idealna, odpoczywałem leżąc na podłodze z nogami na niej. Nogi muszą być
bezwładne, bez napiętych mięśni.

--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP użył QE-QuoteFix opisany tam: http://tiny.pl/1sl
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

3. Data: 2004-11-23 09:15:42

Od: "UlaPod" <u...@U...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Tak u mojego męża zaczynała się dyskopatia odcinka lędźwiowego kręgosłupa
(to ta części nad pupą). Lekarz pierwszego kontaktu to zignorował, no i w
rok po pierwszych objawach,mąż pewnego dnia nie mógł się ruszyć z bólu
(bolała go noga aż do pięty). Uniknął operacji tylko dzięki swojemu
samozaparciu, rehabilitacji i oszczędnym trybie życia.
Idź do dobrego ortopety (mąż miał prześwietlenie rentgenowskie i tomografię)
i nie lekceważ tego. Staraj się nie schylać bez potrzeby, jesli coś
podnosisz z podłogi to ukucnij, weź to i podnieś się w górę nie zginając
odcinka lędźwiowego krękosłupa.

pozdr.

ula

zmiana skórna ?