Re: udo dretwieje

From: Sławek SWP <s...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: udo dretwieje
Date: Mon, 22 Nov 2004 14:41:25 +0100

W: cnsc5c$3rg$...@k...task.gda.pl,
Od: eXOr <exor@NOSPAM_o2.pl>
Było:
> siema, od jakiegos czasu jak leze na plecach to dretwieje mi
> zewnetrzna czesc lewego uda. jak sie inaczej poloze, to jest
> OK....
> rano jak wstaje to calkiem nie mam czucia tam wlasnie. potem to
> przechodzi.
>
> cos slyszalem, ze to moze byc zwiazane z problemami z
> kregoslupem, ale ja nigdy takich nie mialem...
> moze dodam, ze duzo siedze przy kompie i w robocie...

Prędziutko do lekarza i na rechabilitację, akurat się rok kończy to będą
pieniądze z nowych kontraktów.

Na tymczasem, zwiń ręcznik frote w luźny wałek, przywiąż do siebie z tyłu na
styku pleców i tyłka :-) i tak śpij. Przetrenuj miejsce podparcia w ciągu
dnia gdy nie śpisz. Aha przywiązać można za pomocą pończochy.
Wymień fotel przed PCetem na taki co podpiera część lędźwiową albo nie siedź
cięgiem tylko rób przerwy co 15-30min. Nie wolno się garbić w żadnej części
tułowia !
Jak ci podparcie nie ulży to może drugi sposób. Nogi muszą być oparte na
czymś powyżej tułowia. Ja mam pufę o wysokości 40cm i jak dla mnie jest
idealna, odpoczywałem leżąc na podłodze z nogami na niej. Nogi muszą być
bezwładne, bez napiętych mięśni.

--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP użył QE-QuoteFix opisany tam: http://tiny.pl/1sl
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/