Re: uleczalny homoseksualizm

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: uleczalny homoseksualizm
Date: Tue, 21 Apr 2015 15:58:13 -0500
<mh3f1j$est$1@node2.news.atman.pl> <mh3jvj$k7s$1@node2.news.atman.pl>
<mh3k3k$m1m$1@node1.news.atman.pl> <mh3k6o$ke7$1@node2.news.atman.pl>
<mh3ki2$me9$1@node1.news.atman.pl>
<9...@g...com>
<8...@g...com>
<mh43oe$6ji$1@dont-email.me>
<4...@g...com>
<mh5d7s$s5u$1@dont-email.me>
<c...@g...com>

"glob" <r...@g...com> wrote in message
news:c656b646-dd08-4327-baf4-220af45079dd@googlegrou
ps.com...
> Przemol
> Tak się kończy zaślepienie dogmatyzmem materializmu, że obecne odkrycia są
> dla polskich racjonalistów nie do przełknięcia.

O tak? Które odkrycia są dla których polskich racjonalistów nie do
przełknięcia?

> 1. Gatunków świadomych jest całe mnóstwo, gatunków samoświadomy jak
> człowiek czy delfilny jest niewiele. Pies jest świadomy, ale jak patrzy w
> lustro to myśli że to obcy pies, czyli nie jest samoświadomy. Delfin
> widząc odbicie swoje w lustrze wody, wie że to on.
> 2. Tylko gatunki świadome i samoświadome są homoseksualne, ogromna ilość.
> Dlaczego?

Zapomniałeś już, że sam wczoraj pisałeś o homoseksualiźmie psów?

> Bo jak zdajesz sobie sprawę z otaczającej ciebie rzeczywistości, to możesz
> wpływać na przebieg wydarzeń. Im tych wydarzeń jest więcej tym lepiej.
> 3. Inność homoseksualna zapewnia świadomości tą różnorodność wydarzeń, gdy
> nie ma homo, to stado idzie nad przepaść uśmiechniete od ucha do ucha, bo
> nie ma punktu orientacyjnego który zapewnia inne spojrzenie gdzie my
> leziemy.

To jest ta Twoja (karkołomna) teza - nie wytarczy jej powtarzać - trzeba ją
udowodnić.
Powtarzasz i powtarzasz ale dowodu jej prawdziwości nie widzę...

> 4. Katolicyzm mało nie zniszczył gatunku, niewiele brakowało w ich
> szaleństwie, sam widzisz że oni sobie swoimi wymysłami szkodzą. Bo to
> jednorodność która nie widzi gdzie lezie i tam jest najwięcej homo, bo
> wbrew ideologii natura też się o nich troszczy.

Myślę, że nie ma sensu homofobii utożsamiać z katolicyzmem.
Przecież to nie jest jedyna religia przeciwna homoseksualizmowi.