Re: uleczalny homoseksualizm

Data: 2015-06-12 21:54:18
Temat: Re: uleczalny homoseksualizm
Od: "Chiron" <c...@o...eu>

news:mlfco4$um2$1@news.icm.edu.pl...

> Ogólnie tak, obojętne jaki przykład. Jednak u Ciebie częsty motyw.

> Ale tak się właśnie zastanawiam, jakie mogłoby być wyjście? O ile nie
> wyjście z domu...

Przede wszystkim- p o r o z m a w i a ć. Po takiej rozmowie- obie strony
zapewne coś zauważą. Coś, czego do tej pory nie widziały. No i teraz można z
tym coś zrobić. Moze się okazać, że ta dziewczyna, która jest nową koleżanką
żony- to po prostu głupia cipa, która ma rozwalone małżeństwo- i ma w sobie
takie pokłady zawiści wobec ludzi żyjącymi normalnie, że (może nawet
podświadomie) dąży do rozwalenia małżeństwa innym.
To przykład, ale takie rzeczy mogą zostać zauważone po szczerej rozmowie.
Teraz- znając przyczynę niechęci- można podjąć decyzję.

--

Chiron