Re: uleczalny homoseksualizm

Data: 2015-06-16 00:01:16
Temat: Re: uleczalny homoseksualizm
Od: "Chiron" <c...@o...eu>

Użytkownik "Fragi" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:1779qudqyr9lz.1xsu8qfsdr231$.dlg@40tude.net...
> Moim zdaniem, nikt się tutaj tego nie obawiał. Po prostu nastąpił, w moim
> odczuciu, totalny brak zrozumienia, i brak chęci zrozumienia, tego, co
> druga osoba miała rzeczywiscie na myśli. Ponieważ, nie wiem z jakiego
> powodu, nie traktuje się tu poważnie wyjaśnień drugiej strony, jeśli
> dojdzie do jakiegoś nieporozumienia. Prędzej dochodzi wówczas do
> przepychanek. Dla mnie to niepojęte.

Właśnie. Po pierwsze- Ewa posłużyła się na pokazanie, o co jej chodzi- złym
przykładem. Podała moją wypowiedź, a później tłumaczyła, że to chodziło o
wielowątkową całość. Nie jest to dla mnie problemem. Wystarczy coś
dopowiedzieć, może podkreslić- wytłumaczyć, spytać. Dla mnie-
to_żaden_problem. Problem jednak robi Ewa- np mnie czy Iksi zarzucając w
analogicznych sytuacjach manipulacje, kłamanie wręcz. Do tego dołącza się
Qra- udzielając Ewie wsparcia. Wsparcia_w_złej_sprawie.
Czy możemy to jakoś powstrzymac- i po prostu ze sobą rozmawiać? A takie
sytuacje tu się zdarzały, pamiętam

--

Chiron