uleczalny homoseksualizm

Temat: Re: uleczalny homoseksualizm
Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Jun 2015 19:41:37 +0200, Fragi napisał(a):

> A co my mamy go gadania? O wszystkim decyduje Spółdzielnia Wszechmogąca, z
> którą rozmów, pisania pism już mamy dosyć...
> Póki co założyliśmy rolety antywłamaniowe w sypialni (gucio to dało, jeśli
> chodzi o tłumienie dźwięków, tak jak się zresztą spodziewaliśmy, ale tonący
> brzytwy się chwyta), a w przyszłym tygodniu zabudowyjemy

*zabudowujemy :)

> balkon. Tyle
> tylko, że sypialnia ma okna na dwie strony świata, więc siłą rzeczy
> wszystkiego się nie zabuduje... A tarasu to już w ogóle nie ma jak
> zabudować. No i mieszkamy na samym dole, i mamy masę atrakcji, o których ci
> mieszkający na górze nawet pojęcia nie mają. No ale jakoś musimy się
> ratować, póki tu jeszcze mieszkamy.

jw

M.

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> plastykowych płyt. Chociaż też mogą- ale stosuje się różne takie cuda w
> okolicach okien montowane. Rozważaliście coś takiego?

A o tych w okolicach okien mógłbyś coś więcej napisać? Gdzie tego szukać? I
czy w bloku można coś takiego zamontować? Szczerze mówić, pierwsze słyszę o
czymś takim.

M.

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Jun 2015 19:47:51 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-06-14 19:30, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

> Nie każdy udźwignie.
> Niewielu.

Myślę, że wielu. Ale to kwestia... miary.

M.

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Jun 2015 19:54:14 +0200, Fragi napisał(a):

> A o tych w okolicach okien mógłbyś coś więcej napisać? Gdzie tego szukać? I
> czy w bloku można coś takiego zamontować? Szczerze mówić,

LOL, *mówiąc,

> pierwsze słyszę

pierwsze słyszeć ;)))

> czymś takim.

jw

M.

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-06-14 19:58, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

Wiary.

jedna literówka a tyle zmienia

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> *zabudowujemy :)

Myślałem, że mieszkasz w domku. Na różnych forach jest sporo o wyciszaniu
mieszkań od strony okien. Jednak nie o tym myślałem. Kojarzę domki
jednorodzinne, które coś takiego wykonały- nie mogę ich znaleźć na
streetviewerze googla- jak będę przejeżdżał, to zrobię zdjęcia. Generalnie
to takie płyty przykręcone kilka centymetrów od ściany- przy oknach
przepuszczalne dla powietrza. Rozwiązanie typowe- skoro to spółdzielnia, to
oczywiście powinni Wam to zrobić, jeśli się dołozycie

--

Chiron

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Jun 2015 16:22:39 +0200, Fragi napisał(a):

> [...]
> domu, a sprzedaż naszego obecnego mieszkania. Nie ma zbyt wielu klientów na

Ze sprzedażą obecnie wiadomo, jak jest. Ale czy rozważaliście ZAMIANĘ z
rozliczeniem? Dam głowę, że prędzej znajdzie się ktoś chętny na taką
zamianę, niż na obracanie gotówką/kredytami w dzisiejszych niepewnych
czasach... Mówię o zamianie typu np rozpoczęta budowa albo dom w stanie
surowym - za Wasze mieszkanie. Może warto byłoby się poogłaszać w tym
"tonie"?

--
XL
Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Jun 2015 16:26:13 +0200, Fragi napisał(a):

> Po pierwsze OW Festivalowi do kultury sporo brakuje.
> Po drugie życie wśród kultury to sama przyjemność, a nie poświęcenie.

Fakt, przy teatrze, operze albo filharmonii to ja bym chętnie.

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Jun 2015 17:10:20 +0200, gazebo napisał(a):

> los byl dla mnie laskawy

Nie wiesz, póki nie spróbujesz.

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Jun 2015 19:00:39 +0200, Fragi napisał(a):

> Może i laskawy, ale czy łaskawy...

Dużo, duuuużo lasek :-]

--
XL
Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści
Nielubiani
Na stos, na stos, czarownica!!!