uleczalny homoseksualizm

691. Data: 2015-05-23 21:48:48

Temat: Re: uleczalny homoseksualizm
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

news:mjq9qp$rot$1@dont-email.me...
- pokaż cytowany tekst -
To fakt.

> Przestań się już wygłupiać z tymi obsesjami.
No ale ten mały procent propaguje się jakby był większością.

--

Chiron

Katolicy w polsce są mniejszością, na tym polega demokracja że jest tu miejsce dla
wszystkich i gdyby lewa strona pojmowała demokracje, jak katole czyli kogo więcej, to
już byś kulosami machał na najbliższym drzewie.

692. Data: 2015-05-23 21:55:36

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-23 o 21:48, Penetrator pisze:
> Katolicy w polsce są mniejszością,

zakladam grupe wsparcia, a co, niech sie na cos przydam

--
gazebo

693. Data: 2015-05-23 21:58:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 May 2015 07:19:27 +0200, Chiron napisał(a):

> Albo rżniesz głupa, albo odwykłeś od polskich realiów. Kupisz samochód,
> który Twoja żona najprawdopodobniej poobija. Jak będziesz go wciąż
> naprawiał- to zbankrutujesz płacąc ubezpieczenie. W sensie może nawet
> dosłownym. Jak kupisz staruszka, to i tak kupujesz myśląc, że już go nie
> sprzedasz. Jak coś się stanie (w sensie poważnego uszkodzenia)- to jakoś go
> naprawisz- małymi kosztami- i żona może dalej jeździć.

Dlaczego to właśnie żona miałaby "poobijać? - z tego, co wiadomo ze
statystyk wypadków i stłuczek, większość ich sprawców(!) to mężczyźni.

--
XL
Popieram Cejrowskiego! https://www.youtube.com/watch?v=jWQCQdz5L8s

694. Data: 2015-05-23 22:01:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 May 2015 08:13:33 +0200, Chiron napisał(a):

> No nie wiem. Kumpel kupił żonie Smarta

Ta żona to chyba tylko za róg do sklepu jeździ, bo na dłuższej trasie Smart
to ewidentne samobójstwo, no dajże spokój. OMG, facet naprawdę ma gdzieś
bezpieczeństwo tej swojej żony... Sam pewnie jeździ czołgiem z solidnym
kawałkiem maski przed sobą...

695. Data: 2015-05-23 22:12:42

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego to właśnie żona miałaby "poobijać? - z tego, co wiadomo ze
> statystyk wypadków i stłuczek, większość ich sprawców(!) to mężczyźni.

Kłamstewka, wielkie kłamstwa i statystyki:-)

ile kobiet jeździ codziennie autem, a ilu mężczyzn?

--

Chiron

696. Data: 2015-05-23 22:15:16

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to ewidentne samobójstwo, no dajże spokój. OMG, facet naprawdę ma gdzieś
> bezpieczeństwo tej swojej żony... Sam pewnie jeździ czołgiem z solidnym

Samochód na miasto. I to dla osoby, która nie potrafi parkować ani
manewrować na małej przestrzeni. Do tego automatyczna skrzynia- żeby się nie
zastanawiać, kiedy i po co należy włączyć bieg.
Czyli: ma plusy i minusy.
A kolega rzeczywiście jeździ czołgiem- bo ma ciężarówkę :-)

--

Chiron

697. Data: 2015-05-23 22:17:27

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-23 22:15, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> [...]
> Czyli: ma plusy i minusy.
> A kolega rzeczywiście jeździ czołgiem- bo ma ciężarówkę :-)

Ale oddycha samodzielnie?

698. Data: 2015-05-23 22:21:09

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-23 22:12, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Kłamstewka, wielkie kłamstwa i statystyki:-)
>
> ile kobiet jeździ codziennie autem, a ilu mężczyzn?

Szkoda, że nie napisałeś: kierowców.
Wiem, wina retrogradującego Merkurego.

699. Data: 2015-05-23 22:26:40

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2015-05-23 22:15, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Ale oddycha samodzielnie?

Ciężarówka? Ssanie, sprężanie, praca- no i wydech. Ale najpierw trzeba
zapalić.

--

Chiron

700. Data: 2015-05-23 22:33:11

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-23 22:26, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Ciężarówka? Ssanie, sprężanie, praca- no i wydech. Ale najpierw trzeba
> zapalić.

Zaczęło się całkiem, a potem nastąpił wydech. Nic dziwnego, że został
taki smark... a smart

[szacunek]

Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści
Nielubiani
Na stos, na stos, czarownica!!!