uleczalny homoseksualizm

121. Data: 2015-04-22 01:12:28

Temat: Re: uleczalny homoseksualizm
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message
news:5536c6b1$0$2196$65785112@news.neostrada.pl...

> I zapewne uważasz, że to wielka mądrość przez Ciebie przemawia?

Nic na temat mojej mądrości nie mam tu do powiedzenia.
Pytałeś o powód dla niewiary w wyimaginowanego boga.

Czyżbyś sądził, że Twój katolicyzm wywodzi się z jakiejś
Twojej wielkiej mądrości a nie z prania mózgu w dzieciństwie?
Naprawdę sądzisz, że gdybyś urodził się Egipcie czy Iranie
to byłbyś Katolikiem, Chiron? Nie, gorąco wierzyłbyś w religię
Islamu - być może latałbyś z innymi pilotami w wieżowce NY :-(

122. Data: 2015-04-22 01:12:58

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie: dlaczego po prostu nie chcesz uwierzyć Bogu, że ma dla Ciebie
> plan?

Bo nie ma absolutnie żadnych przesłanego że istnieje jakiś Bóg albo jego
plan.

123. Data: 2015-04-22 01:18:49

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
"glob" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Uprościłem to co obecnie głosi nauka,
> jak takiej prostej bajeczki nie kumasz to łatwiej nie da rady.

To nie o to chodzi że ja nie kumam czegoś w przykładzie owiec i psa.
Ja po prostu nie widzę analogii pomiędzy homoseksualnymi
członkami społeczeństwa a psem pilnującym owce.
Po prostu analogia strzelona bez nabijania... Tak jak Chirona alkoholizm.

Dlatego wypowiedzi twoje są takie głupkowate jak powyżej do cytatu płec mózgu. Bo o
czym tu teraz pisać, natura dąży do różnorodności, homofobia jest wbrew różnorodności
i ta fobia następnie przeskoczy na murzyna, czy niemca, czy araba, czy żyda, aż mamy
taki system gdzie wszyscy mają być jednakowi i co się dzieje, następuje regresja bytu
tych ludzi, uwstecznienie, zamordyzm....a w powszechnej szarości całkowity brak
rozwoju, który kordynuje obszar świadomości stada i ktoś przyciska czerwony przycisk,
bo bez różnorodności takie stado nie widzi co robi.

124. Data: 2015-04-22 04:55:53

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
> [...]
> rozwoju, który kordynuje obszar świadomości stada i ktoś przyciska
> czerwony przycisk, bo bez różnorodności takie stado nie widzi co robi.

Ja rozumiem że jesteś przeciwny homofobii. Ja też.
Tylko Twoje metody argumentacji są trochę naciągane.

W szczególności, homoseksualista nie musi być do niczego w społeczeństwie
potrzebny aby należał mu się taki sam szacunek jak mnie czy Tobie. Nie
musisz mu na siłę przypisywać roli psa w stadzie owiec aby bronić jego prawa
do życia w spokoju. Rozumiesz?

125. Data: 2015-04-22 12:54:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
"glob" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Ale ja nikomu niczego nie przypisuje tylko to jest fakt, natura dąży do
różnorodności, fakt. Spójrz na USA lub Polskę pierwszą rzeczypospolitą, są to potęgi,
bo Polska w owym czasie jest multipleksem naradowości, nacji, emigracji
prześladowanej na zachodzie, bo stado idzie w rozwój gdy masz wieloperspektywiczną
strukturę stada. Spójrz na totalitaryzmy jak kler, komunizm, nazizm, nagle masz
regres bo jest narzucona jednoperspektywiczność stadu i idzie do zagłady. To fakty.

126. Data: 2015-04-22 13:07:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2015 23:41:46 +0200, Chiron napisał(a):

> Przecież wiem, że żyjemy w równoległych wymiarach. W moim- homoseksualistów
> nazywa się zboczeńcami. W Twoim- o takich rzeczach decyduje głosowanie
> :-)

Raczej LOBBOwanie 3-/

--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

127. Data: 2015-04-22 16:50:44

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-21 23:22, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Ach jak Ty wszystko wiesz...

128. Data: 2015-04-22 18:33:54

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> "Chiron" <c...@o...eu> wrote in message

> Bo nie ma absolutnie żadnych przesłanego że istnieje jakiś Bóg albo jego
> plan.

Pszemolu- powtórzę Ci po raz n-ty: skoro są ludzie, którzy Boga czują swoim
sercem, to (skoro Go nie odczuwasz)- dlaczego zakładasz, że Go nie ma, a
nie, że jesteś nieczuły?

--

Chiron

129. Data: 2015-04-22 18:38:32

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czyżbyś sądził, że Twój katolicyzm wywodzi się z jakiejś
> Twojej wielkiej mądrości a nie z prania mózgu w dzieciństwie?
Tak, wywodzi się z Miłości i Mądrości Jezusa Chrystusa. Nic o niej nie
wiesz- to przykre. Zastawianie się bierzmowaniem nic nie da, skoro bladego
pojęcia nawet nie masz o kanonach katolicyzmu.

> Naprawdę sądzisz, że gdybyś urodził się Egipcie czy Iranie
> to byłbyś Katolikiem, Chiron? Nie, gorąco wierzyłbyś w religię
> Islamu - być może latałbyś z innymi pilotami w wieżowce NY :-(

A Ty nadal z tymi pierdołami o WTC? To wyjaśnij mi w końcu, co pierdykło w
Pentagon i dlaczego zawalił się WTC 7? Wiem, Kennedyego zastrzelił Lee
Harvey Oswald i użył do tego samonawracającej kuli, która odbijała się w
samochodzie kilka razy i za każdym trafiała znów w głowę prezydenta.

--

Chiron

130. Data: 2015-04-22 18:40:41

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Cz celowo unikasz odpowiedzi na moje pytanie?

Zatyka mnie. No ale skoro nie widzisz nachalnej homopropagandy, to:
- nie chcesz zauważyć- więc dyskusja jest bez sensu
- nie potrafisz zauważyć- wtedy dyskusja jest bez sensu

--

Chiron

Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści
Nielubiani
Na stos, na stos, czarownica!!!