uleczalny homoseksualizm

261. Data: 2015-04-24 19:21:05

Temat: Re: uleczalny homoseksualizm
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Apr 2015 18:59:57 +0200, gazebo napisał(a):

> [...]
%87

> no comment

Na razie :->

--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

262. Data: 2015-04-24 19:23:02

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Wstawiam pozornie, Chiron. Niektórych to rozprasza, inni tego nie zauważą
> a jeszcze inni zobaczą w tym dobry żart sytuacyjny ;)
> Oby jak najwięcej tych ostatnich, Boże daj ...

Co Ty tak się zwracasz wciąż do Boga? Nawróciłeś się (co daj Boże,
oczywiście)?

--

Chiron

p.s.
I czemu vonBraun miałby oślepnąć?

263. Data: 2015-04-24 19:23:54

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Qrka koniecznie chce wymóc na Tobie zeznanie majątkowe 3-|

Ja biedny, nawet ostatnio na paliwo do auta nie mam:-(

--

Chiron

264. Data: 2015-04-24 19:24:54

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sta-podkresla-ze-teologia-ciala-jana-pawla-ii-miala-
olbrzymi-wplyw-na-jego-nawrocenie

> Wciąż zaciśnięte szczęki - jakby mu się na wymioty zbierało :-D

Pamiętam:-)

--

Chiron

265. Data: 2015-04-24 19:25:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Apr 2015 19:01:27 +0200, gazebo napisał(a):

> wez no daj jakies statystyki bo szczerze ci nie dowierzam

Pierwsze z brzegu:
http://parezja.pl/na-tysiac-pedofilow-jest-400-homos
eksualistow-ale-tylko-jeden-ksiadz/
http://www.ekonomia.rp.pl/artykul/1059922.html
http://epoznan.pl/blogi-blog-157-2812

266. Data: 2015-04-24 19:26:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Apr 2015 19:03:15 +0200, zażółcony napisał(a):

> No dobra, na drugi raz będę trzymał się norm i nie
> wyjawię prawdy.

Pewnie te "normy" stosujesz wobec małżonki...

267. Data: 2015-04-24 19:27:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Apr 2015 19:08:48 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "gazebo" <g...@...bo> napisał w wiadomości

> http://www.fronda.pl/a/26-pedofilow-zatrzymanych-ilu
-jest-wsrod-nich-homoseksualistow,37240.html
> http://parezja.pl/na-tysiac-pedofilow-jest-400-homos
eksualistow-ale-tylko-jeden-ksiadz/

> masz nawet nazwiska i badania.

Podąłam więcej. Z brzegu jakieś.

> No ale i tak nie uwierzysz- to po cholerę Ci
> własciwie te linki?

Żeby więcej zaprzeczać 33333-|

268. Data: 2015-04-24 19:31:43

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Qrka koniecznie chce wymóc na Tobie zeznanie majątkowe 3-|

Wolę legat.

269. Data: 2015-04-24 19:32:33

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zobaczymy, gdy Twoje pisklęta wyjadą za gramanicę - jak będziesz je
> scigać...

Ale skąd to przekonanie, że nie są?

270. Data: 2015-04-24 19:33:07

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak często można jeździć do Australii?
> :->

Latać można częściej.

Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści
Nielubiani
Na stos, na stos, czarownica!!!