uleczalny homoseksualizm

391. Data: 2015-04-27 18:04:40

Temat: Re: uleczalny homoseksualizm
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-27 14:28, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Chciałabyś tak? Jedziesz do obcego kraju- bardzo dalekiego. Może
> pierwszy i ostatni raz w życiu. I wiesz, że jesteś "skazana" tam na
> siedzenie w domu. Najwyżej- na oglądanie witryn sklepowych w tej
> miejscowości. Podobało by Ci się to?

Boisz się, że do środka nie wpuszczą?

392. Data: 2015-04-27 18:10:50

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-27 14:53, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Chodzisz na jakieś kursy propagandowe? Ja- kierując się znajomością
> dziecięcych zachowań staram się uzmysłowić Redartowi, na co naraża swoje
> dziecko. Nie wiem, czy robi to może świadomie? Jeśli tak- to po co?
> A Ty- Ewo- uważasz, że raczej nie spotka go nic takiego- to jakaś
> abstrakcja? Czy może- dobrze, że go spotka- z jakiegoś względu?

Myślę, że go coś spotka.
BTW jak zapatrujesz się na taką kwestię: czy dziecko może się
koleżeństwu przyznać, że ma te wrotki różowe od wujka pedała?

393. Data: 2015-04-27 22:00:11

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-21 o 20:34, gazebo pisze:
> [...]
-naglych-przypadkach/

> jak to jest, ze ja wiem wiecej w temacie niz wyznawcy? jaja jak balony :-)

Tak zazwyczaj jest :) wyznawcy bublii nie czytali, bo przestaliby być
wyznawcami. O religii doczytują na szybko w wikipedii w razie potrzeby.
A ty jeszcze byś chciał, żeby prawo kanoniczne mieli obcykane, no proszę
cię...

--
"Ludzie się modlą, aby Bóg nie rozgniótł ich
jak robaka.

394. Data: 2015-04-27 22:16:36

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-24 o 18:44, Chiron pisze:

> Użytkownik "gazebo" <g...@...bo> napisał w wiadomości

> Nie no- pytanie jest ok. Właśnie chodzi o skalę przemocy. Jest wprost
> nieporównywalna. Przede wszystkim- nawet 10 krotnie więcej jest pedofili
> wśród homo niż wśród hetero. I choćby tylko z tego powodu oddawanie
> dzieci homoseksualistom to wręcz zbrodnia
>
> --
>
> Chiron

Zapraszam do lektury, wraz z podaniem źródeł:
http://www.wiecjestem.us.edu.pl/zaburzenia-na-tle-se
ksualnym-mity-i-przeklamania
Warto, żebyś się troszkę dokształcił.

395. Data: 2015-04-27 22:22:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Apr 2015 22:16:36 +0200, ikka napisał(a):

> Zapraszam do lektury, wraz z podaniem źródeł:
> http://www.wiecjestem.us.edu.pl/zaburzenia-na-tle-se
ksualnym-mity-i-przeklamania

Pierwsze zdanie: "Ciągłym zmianom ulega pojęcie tego, co jest normalne i
nienormalne(...)"

:-D

--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

396. Data: 2015-04-27 22:39:30

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-27 o 22:22, Ikselka pisze:

ksualnym-mity-i-przeklamania

> Pierwsze zdanie: "Ciągłym zmianom ulega pojęcie tego, co jest normalne i
> nienormalne(...)"
>
> :-D

Tak, wiem, że Starowicz przy tobie wymięka :)

397. Data: 2015-04-27 22:42:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Apr 2015 22:39:30 +0200, ikka napisał(a):

ksualnym-mity-i-przeklamania

> Tak, wiem, że Starowicz przy tobie wymięka :)

Owszem - ze mną sobie nie pogada, dla mnie normy się NIE zmieniają.

398. Data: 2015-04-27 22:43:35

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

ksualnym-mity-i-przeklamania

> Pierwsze zdanie: "Ciągłym zmianom ulega pojęcie tego, co jest normalne i
> nienormalne(...)"
>
> :-D

swinta racja
--
gazebo

399. Data: 2015-04-27 22:45:31

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-27 o 22:42, Ikselka pisze:

ksualnym-mity-i-przeklamania

> Owszem - ze mną sobie nie pogada, dla mnie normy się NIE zmieniają.

tak tak kochana, bo ty jesteś ponad wszystko :)
ja wiem, rozumiem i współczuję.

400. Data: 2015-04-27 22:47:58

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

> Owszem - ze mną sobie nie pogada, dla mnie normy się NIE zmieniają.

ja mysle, ze ZUS w jakiejs czesci wzorowal sie na tobie
--
gazebo

Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści
Nielubiani
Na stos, na stos, czarownica!!!