uleczalny homoseksualizm

891. Data: 2015-06-12 08:47:18

Temat: Re: uleczalny homoseksualizm
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-12 o 01:24, Ikselka pisze:

> Właśnie to robię. Generalnie rzadko odbiegają od rzeczywistości - tak juz
> mam.

Albowiem ponieważ tak mają wszyscy, którym nigdy do głowy nie przyjdzie
zweryfikować.

Ewa

892. Data: 2015-06-12 11:58:48

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Piętka od chleba to jest duperela, a nie problem mogący zranić, sorry.
To przykład na brak umiejętności komunikacji. On myślał, że ona myślała, że
on... A z kolei ona myślała, że on myślał, że ona...ale żadne z nich po
prostu nie zapytało.

> Czyli powinnam mówić mężowi, że ma odstające uszy, które mi się nie bardzo
> podobają,
Wiesz- to jakieś dziwne. Ma je od kilku tygodni? Skoro pobraliście się-
zgodziłaś się na niego takim, jakim jest. Owszem, taką rzecz można np
korygować operacyjnie. I do czegoś takie doprowadzić działając delikatnie.
Tyle, że mało rozumiem, dlaczego wyszłaś za kogoś, kto miał wadę, która jest
dla Ciebie tak dyskryminująca? No bo jeśli nie jest- to po prostu nie
zwrócisz na nią uwagi.

> albo że 30 lat temu mogłam na dalsze życie wybrać Staśka, zamiast
> jego?
Przecież to kłamstwo. Nie wiesz, co by było, gdyby było. Bo_nie_było. Nigdy
się więc tego nie dowiesz. Czemu zakładasz, że ten dziś bogaty Stasiek,
ktory się wtedy w Tobie kochał- dziś byłby nadal bogaty i w Tobie zakochany?
Nawet gdyby- gdyby doszło do ślubu- to opcje są dalej różne- nawet ich
prawdopodobieństwo praktycznie niemożliwe do oszacowania. To jak mogłabyś z
tego zrobić zarzut?!

> A on mi powinien mówić, ze ozenił się z laską, a tegaz ma kobitkę z
> wałeczkami i siwymi włosami?.
A on pozostał jak Dorian Grey? To jakaś bajka o żelaznym wilku:-)

> Albo że wzajemnie nie przepadamy za
> przyjaciółmi tego drugiego?
Poważny problem. Jeśli np przychodzi do żony koleżanka, której nie toleruję-
to jest tego jakaś przyczyna. Jak o tym porozmawiam z małżonką- to zapewne
do czegoś wspólnie dojdziemy. Coś się wyjaśni. Będziemy mogli z tym
cokolwiek zrobić. Przecież to nie jest zdrowa sytuacja.

> Stawiając Wielkie Kwantyfikatory owszem, narzucasz swoje zdanie.
> A ja wyrażam swoje kontrzdanie.

W takim razie każde z nas pozostanie przy swoim zdaniu

--

Chiron

893. Data: 2015-06-12 18:11:10

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albowiem ponieważ tak mają wszyscy, którym nigdy do głowy nie przyjdzie
> zweryfikować.

Nie każdy ma taką wyobraźnię.

894. Data: 2015-06-12 18:36:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Jun 2015 18:11:10 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-06-12 08:47, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Nie każdy ma taką wyobraźnię.

Intuicję - i coś w tym jest, w bliskiej i dalszej rodzinie uchodzę za
wróżbitkę, u tzw "bab" zaś za czarownicę (to zrozumiałe, he he). I uważam,
że coś w tym jest. Coraz częściej wolałabym, aby mi się tylko zdawało - a
coraz więcej się sprawdza, niestety nie tylko w ujęciu optymistycznym.
Najświeższe sprawy, tak dla przykładu - przerost ambicji i oczekiwań przy
zerowym "wkładzie wlasnym", skutek tego "nabyty" homoseksualizm i wyjazd do
Holandii pewnego rozpieszczonego synka mamusi; inna sprawa - męskie
samobójstwo (okoliczności sprawy: trójka dzieci z dwóch kolejnych
małżeństw, rozpad związku, utrata pracy - wcześniej bufonada i kompletny
brak przewidywania oraz trzeźwej oceny sytuacji i perspektyw w kilkuletnim
okresie swietnych zarobków, skutkujące beztroskim kupnem 2 mieszkań na
kredyt - a osobiście odradzałam...).
Obie sytuacje przewidziane przeze mnie na kilka lat wczesniej.
Jak wojna z Rosją, z której to wizji robiłaś sobie chichichichy :->

--
XL
Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

895. Data: 2015-06-12 18:53:56

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-06-12 11:58, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> [...]
> To przykład na brak umiejętności komunikacji. On myślał, że ona myślała,
> że on... A z kolei ona myślała, że on myślał, że ona...ale żadne z nich

I przez trzydzieści lat żyli z tą traumą. Przerażające.

A wedle mnie on po prostu chciał jej przez te wszystkie lata zrobić
przyjemność, a ona też przez te 30 lat też poświęcała swoje korzyści dla
tego, by jemu było fajnie.
Ale zaraz się zapewne dowiem, że to nie intencje się liczą.

Straszne.

896. Data: 2015-06-12 18:55:30

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A dlaczego nie miałaby być? Nie mieści Ci się w głowie, że żona
> nauczycielka polskiego/pielęgniarka/weterynarz może wiedzieć o wiele więcej
> niż nauczyła się na studiach??

Przecież wiemy, że tak to tylko w erze.

i w kieleckim

897. Data: 2015-06-12 18:57:11

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Obie sytuacje przewidziane przeze mnie na kilka lat wczesniej.
> Jak wojna z Rosją, z której to wizji robiłaś sobie chichichichy :->

Bo ja mam inne wizje.

czarodziejka z księżyca

898. Data: 2015-06-12 20:41:03

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-12 o 11:58, Chiron pisze:

> [...]

> Nigdy się więc tego nie dowiesz. Czemu zakładasz, że ten dziś bogaty
> Stasiek, ktory się wtedy w Tobie kochał- dziś byłby nadal bogaty i w

Dlaczego akurat taki atrybut Staśkowi przypisałeś, że bogaty?

> [...]
> małżonką- to zapewne do czegoś wspólnie dojdziemy. Coś się wyjaśni.
> Będziemy mogli z tym cokolwiek zrobić. Przecież to nie jest zdrowa

A to nie można odrobinę dla małżonki się poświęcić i np. wyjść z domu na
okoliczność wizyty koleżanki, jeśli aż tak bardzo nieznośna? Czy też to
obowiązek jest lubić tych samych ludzi?

Ewa

899. Data: 2015-06-12 20:59:21

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego akurat taki atrybut Staśkowi przypisałeś, że bogaty?

Bo się nie ożenił?

> A to nie można odrobinę dla małżonki się poświęcić i np. wyjść z domu na
> okoliczność wizyty koleżanki, jeśli aż tak bardzo nieznośna? Czy też to
> obowiązek jest lubić tych samych ludzi?

Kochające się ludzie lubią to samo.
Inaczej to się nie kochają jak trzeba.

Ja wolę białe wytrawne, mój czerwone półsłodkie. Nie spijamy sobie z
dzióbków

900. Data: 2015-06-12 21:21:51

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tego, by jemu było fajnie.
> Ale zaraz się zapewne dowiem, że to nie intencje się liczą.
1. Liczą się intencje. Intecje_prawdziwe. Najłatwiej je rozpoznać po
owocach.
2. Ona poświęcała swoje korzyści (tak myślała), żeby on korzystał, a on
myślal, że poświęca swoje korzyści...Qrko- to typowy przykład relacji
"przegrana- przegrana"
http://mfiles.pl/pl/index.php/Strategie_negocjacyjne

Cudowne

--

Chiron

Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści
Nielubiani
Na stos, na stos, czarownica!!!