Re: uleczalny homoseksualizm

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: uleczalny homoseksualizm
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5575bce5$0$27512$65785112@news.neostrada.pl>
<493vkkegxbtj$.14o6yj9mivr8j.dlg@40tude.net>
<5575fefd$0$8384$65785112@news.neostrada.pl>
<1a03lra2m7mmn$.1bisnamgptzlw$.dlg@40tude.net>
<55781b3c$0$27510$65785112@news.neostrada.pl>
<55781c9b$0$27512$65785112@news.neostrada.pl>
<v...@4...net>
<55795a91$0$2206$65785112@news.neostrada.pl>
<1j1ramtygbe3a$.a6oerwe20jgm$.dlg@40tude.net>
<mldv9h$8vs$1@news.icm.edu.pl>
<557b049c$0$2191$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Fri, 12 Jun 2015 18:36:58 +0200

Dnia Fri, 12 Jun 2015 18:11:10 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-06-12 08:47, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Nie każdy ma taką wyobraźnię.

Intuicję - i coś w tym jest, w bliskiej i dalszej rodzinie uchodzę za
wróżbitkę, u tzw "bab" zaś za czarownicę (to zrozumiałe, he he). I uważam,
że coś w tym jest. Coraz częściej wolałabym, aby mi się tylko zdawało - a
coraz więcej się sprawdza, niestety nie tylko w ujęciu optymistycznym.
Najświeższe sprawy, tak dla przykładu - przerost ambicji i oczekiwań przy
zerowym "wkładzie wlasnym", skutek tego "nabyty" homoseksualizm i wyjazd do
Holandii pewnego rozpieszczonego synka mamusi; inna sprawa - męskie
samobójstwo (okoliczności sprawy: trójka dzieci z dwóch kolejnych
małżeństw, rozpad związku, utrata pracy - wcześniej bufonada i kompletny
brak przewidywania oraz trzeźwej oceny sytuacji i perspektyw w kilkuletnim
okresie swietnych zarobków, skutkujące beztroskim kupnem 2 mieszkań na
kredyt - a osobiście odradzałam...).
Obie sytuacje przewidziane przeze mnie na kilka lat wczesniej.
Jak wojna z Rosją, z której to wizji robiłaś sobie chichichichy :->

--
XL
Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs