uleczalny homoseksualizm

281. Data: 2015-04-24 19:42:32

Temat: Re: uleczalny homoseksualizm
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-24 o 19:18, Ikselka pisze:

> To mówisz, że homosie są pozbawieni agresji? Jakieś badania, wytyczne?
> :-]

mowie, ze zabieracie glos nie rozumiejac tematu

--
gazebo

282. Data: 2015-04-24 19:43:47

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wciąż zaciśnięte szczęki - jakby mu się na wymioty zbierało :-D

Z kobietami się musiał całować. Nie dziwię się.

283. Data: 2015-04-24 19:45:05

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-24 o 18:37, Chiron pisze:

> Chamberlain- to zdeklarowany homo. Ciekawie to on nie wyglądał w roli
> amanta

Bardziej nieciekawie to pewnie wygląda Elton John.
Ale co z tego :)

Ale ilu niezdeklarowanych homo znajdziesz w kościele ...

284. Data: 2015-04-24 19:45:19

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2015-04-24 19:07, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Latać można częściej.

Znasz jakieś tanie loty? Bo normalny przelot jest- niestety- poza moim
obecnym zasięgiem. No ale to jeszcze jakoś bym uzbierał. Najtaniej jednak
statkiem morskim. A już w szczególe- przewożącym załadunek. Tyle, że to
około miesiąca pływania. Niestety- jesli chodzi o sam pobyt- to znany na
całym świecie system hostingów- w Australii jest nieznany. Czyli: trzeba
płacić za hotele.Niestety- to baaaardzo drogi kraj. Chyba jeszcze droższy od
Norwegii. Jak już jechać, to chociaż na miesiąc. Pobyt miesięczny (żeby
jeszcze cos zwiedzić)- to około 10000 $ (liczyłem już kiedyś).

--

Chiron

285. Data: 2015-04-24 19:46:22

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-24 o 19:21, Ikselka pisze:
> [...]
%87

> Na razie :->

nie mam w zwyczaju walic glowa o beton skoro rzeczowa rozmowa nie
wchodzi w gre

--
gazebo

286. Data: 2015-04-24 19:47:00

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-24 o 19:06, Ikselka pisze:

> I wszystke wychowują dzieci ze swoimi matkami?

Ja tam nie wiem. Ja w życiu trafiłem tylko na dwie dziouchy
wychowywane przez samotne matki (obie opuszczone przez facetów)
i się z nimi, uff, na szczęście nie ożeniłem. Oj, byłaby jatka ...

287. Data: 2015-04-24 19:48:05

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-24 o 19:48, Chiron pisze:

> Jak zrozumiesz, dlaczego można metodą głosowania przenieść coś ze
> zboczeń do preferencji seksualnych- to być może odpowiesz sobie na to
> pytanie, które zadałeś. Przypominam- najpierw przegłosowano
> homoseksualizm, potem- pedofilię! Jak myślisz- czemu nie głosują, żeby
> gruźlica nie była już chorobą?

w przeciwienstwie do ciebie zapodalem _dane_

--
gazebo

288. Data: 2015-04-24 19:48:18

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-24 19:38, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

A dłuższe niż Ikselki?

289. Data: 2015-04-24 19:48:31

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@...bo> napisał w wiadomości
> [...]
-jest-wsrod-nich-homoseksualistow,37240.html

eksualistow-ale-tylko-jeden-ksiadz/

290. Data: 2015-04-24 19:49:28

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wśród homo niż wśród hetero. I choćby tylko z tego powodu oddawanie
> dzieci homoseksualistom to wręcz zbrodnia

Podziel się wynikami jakichś badań, bo może coś przegapiłem, kto wie ...

Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści
Nielubiani
Na stos, na stos, czarownica!!!