uleczalny homoseksualizm

291. Data: 2015-04-24 19:49:52

Temat: Re: uleczalny homoseksualizm
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-24 19:45, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> [...]
>>

> Znasz jakieś tanie loty? Bo normalny przelot jest- niestety- poza moim
> obecnym zasięgiem. No ale to jeszcze jakoś bym uzbierał. Najtaniej
> jednak statkiem morskim. A już w szczególe- przewożącym załadunek. Tyle,
> że to około miesiąca pływania. Niestety- jesli chodzi o sam pobyt- to
> znany na całym świecie system hostingów- w Australii jest nieznany.
> Czyli: trzeba płacić za hotele.Niestety- to baaaardzo drogi kraj. Chyba
> jeszcze droższy od Norwegii. Jak już jechać, to chociaż na miesiąc.
> Pobyt miesięczny (żeby jeszcze cos zwiedzić)- to około 10000 $ (liczyłem

Znam takich, co latają często i żyją tam już od dość lat kilku, ale aż
tak się nie lubimy, żebym chciała wypytywać o szczegóły.

292. Data: 2015-04-24 19:51:27

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@...bo> napisał w wiadomości
> [...]
eksualistow-ale-tylko-jeden-ksiadz/

> [...]
> zachowań seksualnych wobec dorosłych. Wysunięto nawet podejrzenie, że
> homoseksualizm i homoseksualna pedofilia są wobec siebie rozłączne. Co
> więcej, mężczyźni utrzymujący kontakty heteroseksualne z dojrzałymi
> kobietami są bardziej skłonni do popełniania aktów pedofilskich[138].
> Jednakże, w badaniach na 229 przestępcach, opublikowanych w roku 1988
> stwierdzono, że 86% przestępców molestujących chłopców określało się jako
> homoseksualiści lub biseksualiści[139]. Pedofilia może być traktowana jako
> nieakceptowana przez społeczeństwo orientacja seksualna[140].

No to może poczytaj całość? Jakieś wnioski?

--

Chiron

293. Data: 2015-04-24 19:51:36

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-24 o 19:05, Ikselka pisze:

> No - albo miała późne dziecko, albo ma jakieś 35 góra 3-)

No to wychodzi, że miała późne dziecko, bo niedoceniłaś co najmniej o 9 lat.

294. Data: 2015-04-24 19:51:57

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-24 o 19:51, Chiron pisze:

> No to może poczytaj całość? Jakieś wnioski?

bezwzglednie ten sam, ja kieruje sie wiedza a nie wiara

--
gazebo

295. Data: 2015-04-24 19:52:27

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-24 19:45, obywatel zażółcony uprzejmie donosi:

> Bardziej nieciekawie to pewnie wygląda Elton John.
> Ale co z tego :)
>
> Ale ilu niezdeklarowanych homo znajdziesz w kościele ...

A przecież mieli lekarstwo tak blisko, na wyciągnięcie ręki...

296. Data: 2015-04-24 20:17:46

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-24 o 18:05, Qrczak pisze:

> Pierwsze do leczenia:
> http://pudelekx.pl/lesbijki-spodziewaja-sie-dziecka-
piekne-42550

o jezyku to nikt nie wspomnial :)

--
gazebo

297. Data: 2015-04-24 20:19:41

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> w przeciwienstwie do ciebie zapodalem _dane_

Dałem Ci dane. Czytałeś linki?

--

Chiron

298. Data: 2015-04-24 20:21:07

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Podziel się wynikami jakichś badań, bo może coś przegapiłem, kto wie ...

Dawałem linki gazebo. No ale sporo tego w sieci. Podejrzewam, że i tak nie
uwierzysz

--

Chiron

299. Data: 2015-04-24 20:23:03

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2015-04-24 19:45, obywatel zażółcony uprzejmie donosi:

> A przecież mieli lekarstwo tak blisko, na wyciągnięcie ręki...

To akurat (bliskość lekarstwa) nie przekłada sie na ilość wychodzących z
choroby

--

Chiron

300. Data: 2015-04-24 20:24:03

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> bezwzglednie ten sam, ja kieruje sie wiedza a nie wiara

Ano tak. Nie wątpię

--

Chiron

Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści
Nielubiani
Na stos, na stos, czarownica!!!