Re: unia europejska - farmaceuta + lekarz

Data: 2002-12-31 15:11:39
Temat: Re: unia europejska - farmaceuta + lekarz
Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

Użytkownik "jurek" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
news:aupgr9$4km$1@news.tpi.pl...

> Nieprawda, taka sytuacja dotyczy kogos kto ma skonczony wydz. lekarski i
> stomatologiczny. Natomiast nie mozna zrobic np. lekarskiego, a po nim
> farmaceutycznego. Przynajmniej tak mnie uczono na studiach, jestem po
> lekarskim, a jak to jest w zyciu to nie wiem

jeszcze 4 lata temu razem z zona studiowal w tej samej grupie lekarz
medycyny - czyli mozna bylo, chyba ze teraz cos nowego znowu wymyslili - ale
wg mnie to bylaby jawna dyskryminacja i w kazdym sadzie taki ktos by wygral.
inna sprawa czy po wygranej sprawie skonczylby ta farmacje :). a co do
wykonywania zawodu - 5 lat jest wazne prawo wyk zawodu lekarza i jakos nie
widz eproblemu zeby co roku zmieniac zawod - rok parzysty -aptekarz,
nieparzysty -lekarz - inna sprawa co na to twoi pacjenci :) a razem - tzn
rano lekarz, popoludniu farmaceuta - czemu nie?

Adam