Re: unia europejska - farmaceuta + lekarz

Data: 2002-12-30 23:23:49
Temat: Re: unia europejska - farmaceuta + lekarz
Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl>

Użytkownik jurek napisał:

> stomatologiczny. Natomiast nie mozna zrobic np. lekarskiego, a po nim
> farmaceutycznego. Przynajmniej tak mnie uczono na studiach, jestem po
> lekarskim, a jak to jest w zyciu to nie wiem

Czy aby na pewno? Może to być co najwyżej kwestia uchwały senatu
uczelni... Nie słyszałem o żadnym rozporządzeniu czy ustawie, która by
zabraniała. Przypuszczam, że jeśli na AM w Lublinie na farmację dostałby
się lekarz, to mógłby normalnie studiować (jeśli zdałby egz. wstępny).
Na pewno są osoby, które są mgr analityki medycznej, a studiują
farmację. O lekarzach nie słyszałem. A jak sobie wyobrażasz weryfikację?
Każdy kto składa papiery ma podpisać oświadczenie, że nie jest lekarzem???

--
* Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
* http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *