uniwersalny tekst ostrzeżenia madycznego (an A L A R M)

1. Data: 2007-08-21 14:09:59

Temat: uniwersalny tekst ostrzeżenia madycznego (an A L A R M)
Od: "CK" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawi mnie gdzie w necie sa takie teksty ktore powinien
przeczytac kazdy czlowiek - zbior dobrze napisanych trasci
ostrzezen czego absolutnie nie nalezy robić w zyciu i jakich
chorob unikac i w jaki sposób. Chodzi mi o pewną nieformalnie
napisaną syntezę dotyczacą takich tematyk jak czasem np
robilo sie ostzezenia przed hiv tylko ze dotyczacą calosci
zagrozen, nieformalnie, np ostrzezenia przed tężcem żółtaczką
antybiotykami kleszczami prowadzeniem po pijaku podnoszeniem
ciezarow w mlodosci i innymi takimi - ale dobrze napisane
nienudne i ciekawe - naukowe. Tak jakbysmy to pisali dla samych
siebie - chodzi o pewien wyzszy standard wiedzy w tych
tamatach niz ja np mam - zbieram go powolutku w zyciu
ale poczytalbym aby wiedziec wiecej a nie jestem pewien czy w
zyciu bede mial chcec sposobnosc aby zostac samoukiem lekarzem
- potrzebuje np jednej ale na maksa ciekawej i syntetycznej
oraz zwartej rozprawy czy ksiazki...

JS

2. Data: 2007-08-23 10:07:35

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CK" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ciekawi mnie gdzie w necie sa takie teksty ktore powinien
> przeczytac kazdy czlowiek - zbior dobrze napisanych trasci

Życie przerasta wszystkie rady? :-) Ten "poradnik", to żeby skończyć go
czytać przed maturą, trzeba by chyba zacząć czytać w przedszkolu:-) I
wcale nie zdumiałbym się, gdyby po jego odłożeniu na półkę czytelnik
zrobił coś niewłaściwego, czego akurat nie było w poradniku:-)

3. Data: 2007-08-23 10:49:48

Od: "JS" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wcale nie zdumiałbym się, gdyby po jego odłożeniu na półkę czytelnik
> zrobił coś niewłaściwego, czego akurat nie było w poradniku:-)

Przydalby sie taki - to jest jak z ksiazkami na dowolny temat -
20scia jest pouczajacych ale przecietnych - ale te jedną cieszysz sie
naprawde ze przeczytales. Są jakies ekstremalnie ciekawe niosace duzą
wiedzę ksiazki o medycynie dla nie studentow medycyny ?

JS

4. Data: 2007-08-23 11:21:22

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JS napisał(-a):

> [...]
> naprawde ze przeczytales. Są jakies ekstremalnie ciekawe niosace duzą
> wiedzę ksiazki o medycynie dla nie studentow medycyny ?
Nic trudnego. Poszukaj w księgarni między "Gramatyką historyczna języków
ugrofińskich jest przyjemna" a "Zostań miliarderem w tydzień".

--
Krzysiek, EBP

5. Data: 2007-08-23 11:25:59

Od: "Js" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic trudnego. Poszukaj w księgarni między "Gramatyką historyczna języków
> ugrofińskich jest przyjemna" a "Zostań miliarderem w tydzień".

A w necie ? Czasem nie mam checi na przebieranie w setkach artykulów
a sa czasem teksty wybijające sie wsrod przecietnych. Chodzi mi
o cos posredniego miedzy naukowym a popularnonaukowym.

js

6. Data: 2007-08-24 13:46:15

Od: "se" <s...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Na pewno nie należy wkładać ręki do sadzawki z brudną wodą, jak to niestety
robi wielu ludzi, która znajduje się zaraz przy wejściu do kościoła i
niektórzy nazywają ją woda święconą. WODA ZDATNA DO PICIA PO PRZEGOTOWANIU
powinno byc takie ostrzeżenie.

7. Data: 2007-08-25 18:06:00

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Js" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Chodzi mi
> o cos posredniego miedzy naukowym a popularnonaukowym.

W necie nie. Ale taki jest mniej więcej "Świat Nauki". O wszystkim i o
niczym. Ale prawie wszystko ciekawie podane. Einsteina z nikogo nie
zrobi, ale pisze o ciekawych sprawach.

8. Data: 2007-08-27 15:57:26

Od: "js" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> W necie nie. Ale taki jest mniej więcej "Świat Nauki". O wszystkim i o
> niczym. Ale prawie wszystko ciekawie podane. Einsteina z nikogo nie

Pamietam z dziecinstwa jeden numer wiedzy i zycia (taki bladozielony
z cyfrową kobietą polykajaca truskawke - i w srodku byl ciekawy syntetyczny
artykuł o podziale skladnikow odzywczych na tluszcze weglowodany i bialko
7 chyba mikro i 7 chyba makroelemantow 16 chyba witamin i tak dalej....

nie pamietam dokladnie ale to bylo wlasnie cos - taki zaczatek -
o co by mi chodzilo aby przeczytac - w ogole jesli mi sie uda bede
mial teraz wiecej czasu na czytanie i podskakiwanie w miejscu - myslenie

Szukam dobrego dermatologa w Łodzi
Czy przysluguje grupa inwalidzka w przypadku barwnikowego zwyrodnienia siatkówki?
Krople na zatkane ucho
Uzdrowiska najlepsze przy chorobach stawow
wałek do masażu kregoslupa