uniwersalny tekst ostrzeżenia madycznego (an A L A R M)

następny post »
From: "CK" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: uniwersalny tekst ostrzeżenia madycznego (an A L A R M)
Date: 21 Aug 2007 16:09:59 +0200

Ciekawi mnie gdzie w necie sa takie teksty ktore powinien
przeczytac kazdy czlowiek - zbior dobrze napisanych trasci
ostrzezen czego absolutnie nie nalezy robić w zyciu i jakich
chorob unikac i w jaki sposób. Chodzi mi o pewną nieformalnie
napisaną syntezę dotyczacą takich tematyk jak czasem np
robilo sie ostzezenia przed hiv tylko ze dotyczacą calosci
zagrozen, nieformalnie, np ostrzezenia przed tężcem żółtaczką
antybiotykami kleszczami prowadzeniem po pijaku podnoszeniem
ciezarow w mlodosci i innymi takimi - ale dobrze napisane
nienudne i ciekawe - naukowe. Tak jakbysmy to pisali dla samych
siebie - chodzi o pewien wyzszy standard wiedzy w tych
tamatach niz ja np mam - zbieram go powolutku w zyciu
ale poczytalbym aby wiedziec wiecej a nie jestem pewien czy w
zyciu bede mial chcec sposobnosc aby zostac samoukiem lekarzem
- potrzebuje np jednej ale na maksa ciekawej i syntetycznej
oraz zwartej rozprawy czy ksiazki...

JS