upiekszanie oczu - jaka wybrac kredke i tusz do rzes?

41. Data: 2006-06-23 09:34:19

Temat: Re: upiekszanie oczu - jaka wybrac kredke i tusz do rzes?
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 23 Jun 2006 11:15:15 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <c...@p...onet.pl> i powiedziała:

> No, chyba że jesteś drag queen albo metalowcem - wtedy polecam archiwum, bo
> tusze i kredki to temat-bumerang.

:-D Bo wszyscy metale to tak jak pedały.

Zuzanka (huhuhu)

*:.
We Are a Non Prophet Organization

42. Data: 2006-06-23 09:39:56

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-06-23 11:32:55 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Hania* skreślił te oto słowa:

> Zastanawia mnie zaś zachowanie Pań, droga Lio i Duniu, bo akurat rozmowa nie
> była z Wami, a piana toczy się Wam, że hej.

<psycholog mode on>
Popracuj tez nad realną oceną swoich zachowań i postrzeganiem otaczającej
rzeczywsitości.
</>

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

43. Data: 2006-06-23 09:44:31

Od: "chlopczyk" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga, no wreszcie jakas normalna osoba sie znalazla i probuje mi doradzic zebym
ladnie wygladal :-) bardzo sie z tego ciesze, ale statystyka 3:1 nie napawa
mnie optymizmem na lepsze jutro. ale mialo byc bez off-topa ;-P
pokaze ci na zdjeciu oczy jednego chlopaczka i efekt jaki chcialbym uzyskac.
celowo zakrylem twarz (chociaz chlopaczek jest sliczny w makijazu i nie jedna
sie slini do niego ;-)) bo zaraz zaczely by sie nieprzyjemne komentarze. no u
nas to normalka. a tu umiescilem zdjecie - img204.imageshack.us/img204/
743/oczy4va.jpg prosze zebym mi podala moze konkretne nazwy produktow (bo
chyba orientujesz sie w tych sprawach) ktore musze kupic zeby podobnie
wygladac.

44. Data: 2006-06-23 09:44:49

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia <i...@p...org> napisał(a):

> rzeczywsitości.

ojej, wystarczyło raz Ci powiedzieć coś o Tinowej psychologii a już bierzesz
sobie do serca i udzielasz rad. Podpowiem: Grochola to Ty nie jesteś.

Na zawał Dziecko padniesz, jak tak nie będziesz oddzielać paplania na grupie
od rzeczywistości.

zdrowki
hania

45. Data: 2006-06-23 09:47:19

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-06-23 11:44:49 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Hania* skreślił te oto słowa:

> Na zawał Dziecko padniesz, jak tak nie będziesz oddzielać paplania na grupie
> od rzeczywistości.

Mam nadzieję, że próba zdezawuowania mojej osoby powyzszym okresleniem
pozytywnie wpłynęła na Twoje samopoczucie i samoocenę. To może być istotny
element w Twojej terapii.

--
Lia, z dobrym serduszkiem dla poszkodowanych przez życie

46. Data: 2006-06-23 09:54:41

Od: "chlopczyk" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania, ja nic do Ciebie nie mam i nie chce wywolywac zadnej fali agresji na
forum, ale przystopuj troche i nie nadinterpretuj moich wypowiedzi na swoja
korzysc. ja Ci nie probuje przekonac ze wypacykowani chlopcy musza sie Tobie
podobac i to toleruje przeciez bo nie naplulem na Ciebie tak jak Ty na mnie. i
jest mi przykro ze tak zareagowalas :-( mowilem tylko ze chcialbym jeszcze
bardziej podkreslic swoja urode i byc jeszcze piekniejszy niz jestem ;-) a ty
mi plujesz na mnie ze jestem taki i taki. no sorry, ale to jest nie w porzadku
i nie dla takiego zachowania zadnego wytlumaczenia.

47. Data: 2006-06-23 09:55:15

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia <i...@p...org> napisał(a):

> Mam nadzieję, że próba zdezawuowania mojej osoby powyzszym okresleniem
> pozytywnie wpłynęła na Twoje samopoczucie i samoocenę. To może być istotny
> element w Twojej terapii.

alez zapewniam Cie, że moja terapia zakonczyla sie sukcesem.
Podpowiem za przedszkolakami (może akurat trafi?): zmień płytę, bo nudzisz.

Tobie zas zalecam nie mylenie pojec: nie dyskredytuję Twojej osoby, tylko
zniesmaczają mnie Twoje wypowiedzi w tym wątku. Podpowiedź: atakowanie osób,
które nic do Ciebie nie mają może świadczyć o zaburzeniach osobowości
(osobowość typu Borderline) - akurat to u Ciebie i Duni zauważyłam.
zdrowki
hania

48. Data: 2006-06-23 10:00:50

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

chlopczyk <c...@g...pl> napisał(a):

> Hania, ja nic do Ciebie nie mam i nie chce wywolywac zadnej fali agresji na
> forum, ale przystopuj troche i nie nadinterpretuj moich wypowiedzi na swoja
> korzysc.

jaką znów korzyść?

ja Ci nie probuje przekonac ze wypacykowani chlopcy musza sie Tobie
> podobac i to toleruje przeciez bo nie naplulem na Ciebie tak jak Ty na mnie.

Chwila, sam zacząłeś. Poza tym wystosowałeś koncert życzeń pt "nie życzę
sobie off topicu" - a takie się pojawiają dość często.
BTW - udzieliłam Ci rad....a Ty przyczepiłeś się do moich preferencji, nawet
mi nie podziękowałeś ;-)

> [...]
ty
> mi plujesz na mnie ze jestem taki i taki.

no jaki? jak na Ciebie naplułam???

>no sorry, ale to jest nie w porzadku
> i nie dla takiego zachowania zadnego wytlumaczenia.

I vice versa - Tobie przykro, bo Cię przyrównałam do wiecznie-zaczepliwych
kolegów z pracy, a mi się nie podoba to, co Ci zacytowałam w poście powyżej.

Zdrówki
btw - przemyśl te cienie - nie bedzie wyglądać tak teatralnie

49. Data: 2006-06-23 10:04:48

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-06-23 11:55:15 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Hania* skreślił te oto słowa:

> alez zapewniam Cie, że moja terapia zakonczyla sie sukcesem.
> Podpowiem za przedszkolakami (może akurat trafi?): zmień płytę, bo nudzisz.

I stąd ta agresja wobec innych od Ciebie?
Złoz reklamację.

> [...]
> które nic do Ciebie nie mają może świadczyć o zaburzeniach osobowości
> (osobowość typu Borderline) - akurat to u Ciebie i Duni zauważyłam.

Haniu, droga. Jak to mawia się w tej profesji, to że akurat przebywasz w
zakładzie zamkniętym nei oznacza, ze jestes psychiatrą.

Osobowośc borderline dobrze kołacze Ci sie po główce, bo rzeczywiscie
bliskie muszą Ci być niestabilność emocjonalna; intensywność i
niestabilność relacji z innymi ludźmi; niestabilny i zaburzony obraz
własnego "ja"; chroniczne uczucie pustki wewnętrznej i znudzenia;
impulsywność i skłonność do ryzykownych zajęć; tendencje do działań
samodestrukcyjnych; duże huśtawki nastroju zmieniające się w cyklach
godzinnych; przesadna złość i agresja, skłonność do krytykowania i
atakowania werbalnego innych; nastawienia urojeniowe; objawy dysocjacyjne
("oderwanie się od rzeczywistości"); oraz paniczny lęk przed porzuceniem.

Porozmawiaj o tym ze swoim terapeutą, to moze byc dobry trop.

Więcej spokoju ducha życzę :)
I dla Twego dobra polecę rozmowę ze specjalistą, ja nie czuję sie na siłach
by wziąc póxniejszą odpowiedzialność za Twoje reakcje kompulsywne po
wymianie zdan ze mną ;> Tak wiec EOT.

50. Data: 2006-06-23 10:15:15

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chlopczyk" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> czesc! chcialbym w jakis sposob poprawic wyglad swoich oczu, jakos je
> upiekszyc, podkreslic ich wyglad. scislej mowiac to chcialbym pomalowac
> sobie
> rzesy i minimalnie tez pojechac kredka w okolicach oczu. calosc chcialbym
> zeby
> byla w mocno czarnym kolorze. i teraz nasuwa sie pytanie jakie kosmetyki
> fajne
> wybrac i stosunkowo niedrogie aby uzyskac zadowalajacy efekt?

Jeśli nigdy jeszcze tego nie robiłeś, to kup sobie jak najtańszy tusz który
nie pogrubia, nie podkręca, nie wydłuża i średnio miękką kredkę ale nie
czarną, tylko brązową i najlepiej półtransparentną.
Mam taką Erisa, niestety już ich nie robią - nie wiem co pocznę jak mi się
zużyje.
Czarna kredka da efekt zbyt teatralny, zwłaszcza u faceta. Brązowa lekko
przyciemni i podkreśli oko w sposób dużo bardziej subtelny.
Jak się juz nauczysz umalować dyskretnie (nie wychodząc z domu i zasięgając
porady kogoś obiektywnego, a nawet skłonnego do krytykanctwa) to wtedy
proponuję tusz Max Factor Lasch Finity, bo coś mi się wydaje, ze przede
wszystkim musisz mieć coś, co się nie rozmaże i jest wodoodporne - faceci
się jednak mocniej pocą, a facet z oczami pandy z rozpłyniętej mascary to
będzie jednak obciach i obsmiewisko.
Ten tusz niby ma podkręcać, ale jakoś nie zauważyłam żadnego efektu, IMO
będzie OK Jeśli tylko nie wpadniesz w przesadę i nie nawalisz go na rzęsy
zbyt dużo. (a początkujący mają niestety tendencje do przesady w malowaniu
się - wystarczy zerknąć na nastolatki w podstawówkach. Aż im ta cała
drogeria skapuje z twarzy)
Kredka brązowa MF tez może być, choć IMO raczej radziłabym Ci z kredki
zrezygnować i zostać przy tuszu jesli już faktycznie musisz się malować. Lub
kupić kredkę z gumką i zrobiona kreskę ta gumka lekko rozmazywać, zeby była
raczej takim "cienie" w koło oka a nie krechą.
Tak to wygląda: http://glinki.com/?l=zet2dt

IMO, najlepszym wyjściem byłaby henna na rzęsy.
Ale w kolorze zależnym od karnacji, jak jesteś blondynem a walniesz sobie
rzęsy i co gorsza brwi na czarno, to będzie to wyglądać bardzo źle.

optowal bym za
> oriflame gdyz wiekszosc kosmetykow z tej firmy jakie mam na mojej polce
> jest
> dosyc wysokiej jakosci i raczej jestem z nich zadowolony. ale nie
> ograniczam
> oczywiscie wyboru tylko co do tej jednej firmy.

No ja mam o Oriflame zdanie nienajlepsze. Delikatnie mówiąc.

> czekam niecierpliwie na wasze sugestie :-)

Moja sugestia jest taka, żebyś nie straszył usenetowiczów sądem, bo może to
zaoowocować jakimś zgonem ze śmiechu. ;)

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

Ziaja - kupiłam i oceniam
reklama dove- pytanie
Jakie perfumy sa tego lata najmodniejsze?
co nosić do krótkiego bolerka z dzianiny?
eris pharmaceris N capilaril k 1 % activ krem - opinie