upiekszanie oczu - jaka wybrac kredke i tusz do rzes?

51. Data: 2006-06-23 10:17:14

Temat: Re: upiekszanie oczu - jaka wybrac kredke i tusz do rzes?
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chlopczyk" napisał w wiadomości
> nas to normalka. a tu umiescilem zdjecie - img204.imageshack.us/img204/
> 743/oczy4va.jpg prosze zebym mi podala moze konkretne nazwy produktow (bo
> chyba orientujesz sie w tych sprawach) ktore musze kupic zeby podobnie
> wygladac.

Po pierwsze primo - coś z adresem skopałeś.
Po drugie primo - konkretnych nazw sobie poszukaj w archiwum. Akurat
czarnych mazideł jest od groma i lepiej sobie poczytać opinie kilku osób (a
bywa, że te opinie są skrajnie różne).
Po trzecie - jesteś pewnen, że chcesz żebym tę fotkę oglądała? Jeszcze Ci
się statystyki popsują:))

pzdr,
Aga

52. Data: 2006-06-23 10:22:03

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia <i...@p...org> napisał(a):

> I stąd ta agresja wobec innych od Ciebie?
> Złoz reklamację.

ta Twoja płyta strasznie podniszczona, bo tylko jednym jedynym, biedniutnim i
nieprzystającym do sytuacji epitetem się poslugujesz. Może do EMPiKu choć,
skoro psychologa się boisz?

> Haniu, droga. Jak to mawia się w tej profesji, to że akurat przebywasz w
> zakładzie zamkniętym nei oznacza, ze jestes psychiatrą.

ależ tu nie potrzeba nawet psychiatrii - popatrz na zielone, poćwicz jogę,
kup sobie pieska, będzie lepiej.

> [...]
> bliskie muszą Ci być niestabilność emocjonalna; intensywność i
> niestabilność relacji z innymi ludźmi; niestabilny i zaburzony obraz
> własnego "ja"; chroniczne uczucie pustki wewnętrznej i znudzenia;
> impulsywność i skłonność do ryzykownych zajęć; tendencje do działań
> samodestrukcyjnych; duże huśtawki nastroju zmieniające się w cyklach
> godzinnych; przesadna złość i agresja, skłonność do krytykowania i
> atakowania werbalnego innych; nastawienia urojeniowe; objawy dysocjacyjne
> ("oderwanie się od rzeczywistości"); oraz paniczny lęk przed porzuceniem.

jeśli poczytałabyś choć odrobinkę, to wiedziałabyś, że do wora Borderline
psychologia/psychiatria wrzuca wszystko, z czym nie wie, co począć,
zachowania te występują w dowolnej konfiguracji i nasileniu, dlatego też jest
to zachowanie z pogranicza zaburzeń - zależnie właśnie od nasilenia.
Wymienienie przez Ciebie tak wielu zachowań, podając łączniki "i", "oraz"
dyskredytuje Twoją wiedzę w tym temacie.
Zapewniam Cię, że poszerzanie horyzontów za pomocą Tiny to nie to samo, co
porządny podręcznik.

> Więcej spokoju ducha życzę :)

o to, to :) zastosuj - działa :)))

> I dla Twego dobra polecę rozmowę ze specjalistą, ja nie czuję sie na siłach
> by wziąc póxniejszą odpowiedzialność za Twoje reakcje kompulsywne po
> wymianie zdan ze mną ;>

zapewniam Cię, że widząc wąski zakres epitetów nie przewiduję, byś mnie czymś
zaskoczyła, lub by Twoje wypowiedzi wywołały u mnie coś więcej, niż znużenie.

EOT a i owszem
Hania

53. Data: 2006-06-23 10:31:17

Od: "chlopczyk" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania, nie bede juz z Toba polemizowal bo to nie ma sensu i nie mam juz sily
ani checi na to. a zreszta to tylko internet i trzeba na to popatrzec z
wiekszym dystansem. zreszta nie musimy sie wcale lubic ale szanujmy sie
przynajmniej nawzajem.

ps. nie wiem czy cienie beda lepsze. chyba trzeba bedzie to sprawdzic
empirytycznie :-) generalnie to chce miec takie oczka jak chlopaczek ktorego
zdjecie zamiescilem pod postem kolezanki aga.p :-) moze tam zajrzysz?

54. Data: 2006-06-23 10:41:45

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga.p" napisał w wiadomości news:e7gf8f$agm$1@news.onet.pl...

> Po pierwsze primo - coś z adresem skopałeś.

Dobra, już widzę - to nie jest makijaż na ulicę. To makijaż na wieczór i
zdecydowanie nie dla faceta. No, chyba że na scenę. No i zdecydowanie nie
dla początkujących.

Szkoda, że nie dałeś zdjęcia całości - nie tylko twarzy, ale całej sylwetki.
Bardzo mnie kontekst interesuje.

pzdr,
Aga

55. Data: 2006-06-23 10:42:04

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

chlopczyk <c...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> ani checi na to. a zreszta to tylko internet i trzeba na to popatrzec z
> wiekszym dystansem. zreszta nie musimy sie wcale lubic ale szanujmy sie

no widzisz, tez tak sądzę.

> [...]
ktorego
> zdjecie zamiescilem pod postem kolezanki aga.p :-) moze tam zajrzysz?

zajrzałam. Trudno mi sie wypowiedzieć, czy ładne - oko zrobione dobrze, ale
IMO za mocno, i jak nadmieniła Sowa - do tak mocnego makijażu razi
niewydepilowana brew (ale za 1 razem sam tego nie rób, bez wprawy będzie
brzydko - zainwestuj w wizytę u kosmetyczki)

nie potrafiąc sie malować nie odważyłabym się na tak mocny makijaż -
zaczęłabym od cieni właśnie - nimi też można wymodelować oko.
Tusz raczej nie wydłuzający ani pogrubiający - samo przyczernienie rzęs
podkreśla oko, które staje się bardziej wyraziste.
Lepiej by było za mało, niż żeby z twarzy kapało.

Jeśli chodzi o mocny makijaż ze zdjęcia, to krok po kroku pokazała go w
którymś wątku Zazula - poguglaj sobie. Tylko uzyj cieni brązowo-czarnych

pozdrawiam
hania

56. Data: 2006-06-23 10:51:48

Od: "chlopczyk chlopczyk" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tez myslalem zeby na poczatek wyprobowac cos tanszego (niekoniecznie dobrego),
ale nie lubie wywalac pieniedzy w bloto i chcialbym raczej jakis
wysokojakościowy produkt z ktorego bede w 100% zadowolony. przy tym nie chce
tez zeby kosztowal niewiadomo jak duzo.
ja jestem brunetem takze czarny kolor idealnie bedzie sie komponowal z moim
kolorem wlosow. brazowa kredka nie daje mi zadowalajacego efektu. wiem bo
wczoraj sobie taka pozyczylem i troche sie nia smarowalem :-)

ps. a co do sadu to wybacz, ale ja tez jak kazdy inny mam swoje prawa i zawsze
ich bronie do upadlego. taki jestem.

57. Data: 2006-06-23 10:57:09

Od: "mal" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chlopczyk" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> czesc! chcialbym w jakis sposob poprawic wyglad swoich oczu, jakos je
> upiekszyc, podkreslic ich wyglad. scislej mowiac to chcialbym pomalowac
sobie
> rzesy i minimalnie tez pojechac kredka w okolicach oczu.

Może spróbuj z henną na rzęsach - ot tak, na próbę. Naturalny efekt
przyciemnienia uzyskasz, ewentualnie później możesz przejść na 'wyższy
stopień wtajemniczenia' ;)

58. Data: 2006-06-23 11:07:42

Od: "mal" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> generalnie to chce miec takie oczka jak chlopaczek ktorego
> zdjecie zamiescilem pod postem kolezanki aga.p :-)

Znaczy: chcesz, by również na Ciebie 'leciały' gimnazjalistki, tak jak na
wokalistę tego jakże modnego obecnie zespołu (bo chyba dobrze kojarzę)? :P

59. Data: 2006-06-23 11:16:06

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza Dunia
<d...@n...o2.pl> mówiąc:

>Ja ? Skadze. Jestem za to biegla w obsludze gugli i mam dobra pamiec :->

Hinty proszę. :)

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

60. Data: 2006-06-23 11:17:19

Od: "chlopczyk" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

to zle myslisz. przedewszystkim chce sie upiekszac dla siebie a dopiero potem
dla innych. a gimnazjalistki mnie nie interesuja. o! :-)

Ziaja - kupiłam i oceniam
reklama dove- pytanie
Jakie perfumy sa tego lata najmodniejsze?
co nosić do krótkiego bolerka z dzianiny?
eris pharmaceris N capilaril k 1 % activ krem - opinie