upiekszanie oczu - jaka wybrac kredke i tusz do rzes?

61. Data: 2006-06-23 11:18:09

Temat: Re: upiekszanie oczu - jaka wybrac kredke i tusz do rzes?
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-06-23 13:16:06 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Agnieszka Krysiak* skreślił te oto słowa:

> Hinty proszę. :)

Mi wyszło po pl.sci.psychologia: "ojciec", ale już Hania nam tu dała znac o
depresji i rozwodzie.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

62. Data: 2006-06-23 11:22:06

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Hania "
<v...@g...pl> mówiąc:

>no jaki? jak na Ciebie naplułam???

Nieno, porównywanie kogoś do pedała to jak częstowanie go karpatką albo
innym serniczkiem.

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

63. Data: 2006-06-23 11:28:06

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Krysiak wrote:

> Hinty proszę. :)

Caloksztalt dzialnosci, zwlaszcza p.s.psychologia, ale nie tylko.

I zeby nie bylo: depresja jest popularna choroba (10-15% populacji w
tzw. swiecie zachodnim) i zadne to wielkie halo. Ale podczas epizodu
depresyjnego wiele osob moze (bez obiektywnego) powodu zachowywac sie
agresywnie wobec otoczenia (jest to raczej typowe dla mezczyzn,
aczkolwiek sa tez kobiety, ktore tego doswiadczaja).
Stad moja uwaga, ze moze jednak leczenie w wypadku Hani przebiega
niezbyt pomyslnie i czas sie nad tym zastanowic.

D.
--
Sharks cause fatal injuries to about 12-25 humans per year.
Humans kill about 100 million sharks per year.

64. Data: 2006-06-23 11:34:06

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak ogólnie do wątku: zastanawiam się, dlaczego, jeśli ktoś wyraża swoje,
czasem kontrowersyjne, zdanie, to uważa się, że "leczy swoje kompleksy/ ma
problemy ze sobą/ rodziną/ mężem/ dziećmi" itp.
Ja stwierdziłam, że przestanę wszystkich przepraszać za swoje liberalne,
lewicowe poglądy, mimo że dziś kościół, konserwatyzm i prawica jest bardzo w
modzie i _nie należy_ się wychylać, bo cię zwyzywają od komunistów. Wolę być
komunistą niż skrzywionym prawicowcem-pieniaczem.

M.

65. Data: 2006-06-23 11:35:22

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> napisał(a):

> A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Hania "
> <v...@g...pl> mówiąc:

> Nieno, porównywanie kogoś do pedała to jak częstowanie go karpatką albo
> innym serniczkiem.

A co w homosksualizmie jest złego? Czy dla Ciebie karpatka i serniczek to
tylko heteroseksualizm?

BTW - naprawdę nie umiesz sama sobie w guglach poszukać moich postów? Rotfl

zdrowki
hania

66. Data: 2006-06-23 11:35:23

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

67. Data: 2006-06-23 11:35:55

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-06-23 13:34:06 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *sq4ty* skreślił te oto słowa:

> [...]
> modzie i _nie należy_ się wychylać, bo cię zwyzywają od komunistów. Wolę być
> komunistą niż skrzywionym prawicowcem-pieniaczem.

Bo jak Ci napisze ni stad ni zowąd, ze jesteś pieprzonym komuchem, i się
Toba brzydzę to świadczy to raczej o moich problemach niż o Twoim
lewactwie, nie? ;)

Na pręgierzu możesz sobie poobserwować takie przypadki kliniczne... dośc
beznadziejne.

68. Data: 2006-06-23 11:36:41

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chlopczyk" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> moze Ty tez sie udasz na jakas terapie do psychologa?

Ano tak, już lecę. Powiem Ci tak: takie teksty wywołują tylko lekki
uśmieszek na mej zakompleksionej twarzy. W pracy spotykam się nie z takim
elementem jak Ty i jakoś sobie radzę, więc Twoje niezbyt udane przytyki nie
robią na mnie wrażenia, musiałbyś się nieco bardziej postarać.

M.

P.S. Poza tym odpowiedziałam CI na Twoje pytanie główne, ale może nie
inetersowała Cię odpowiedź.

69. Data: 2006-06-23 11:38:13

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Hania "
<v...@g...pl> mówiąc:

>A co w homosksualizmie jest złego? Czy dla Ciebie karpatka i serniczek to
>tylko heteroseksualizm?

"Pedała".

>BTW - naprawdę nie umiesz sama sobie w guglach poszukać moich postów? Rotfl

Umiem, chciałam wiedzieć, czy warto.

Agnieszka

70. Data: 2006-06-23 11:42:18

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty wrote:
> Tak ogólnie do wątku: zastanawiam się, dlaczego, jeśli ktoś wyraża swoje,
> czasem kontrowersyjne, zdanie, to uważa się, że "leczy swoje kompleksy/ ma
> problemy ze sobą/ rodziną/ mężem/ dziećmi" itp.

Hint: nie chodzi o wyrazenie swojego zdania, ale o sposob w jaki to sie
robi. Jesli ktos w odpowiedzi na pytanie, jak mezczyzna moze podkreslic
oczy, wylewa z siebie jad na "pedalow", to rzeczywiscie ma problem.

D.
--
Sharks cause fatal injuries to about 12-25 humans per year.
Humans kill about 100 million sharks per year.

Ziaja - kupiłam i oceniam
reklama dove- pytanie
Jakie perfumy sa tego lata najmodniejsze?
co nosić do krótkiego bolerka z dzianiny?
eris pharmaceris N capilaril k 1 % activ krem - opinie