upiekszanie oczu - jaka wybrac kredke i tusz do rzes?

71. Data: 2006-06-23 11:43:25

Temat: Re: upiekszanie oczu - jaka wybrac kredke i tusz do rzes?
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> napisał(a):

> "Pedała".

określenie pejoratywne w kontekście agresji zaprezentowanej w odpowiedzi na
moje preferencje (a raczej ich brak) w odniesieniu do orientacji takowej.

> Umiem, chciałam wiedzieć, czy warto.

jeśli chciałabyś wiedzieć, czy warto, to poprosiłabyś o opinię. Ot co.

pozdr.
Hania

72. Data: 2006-06-23 11:44:06

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "mal" <m...@w...pl>
mówiąc:

>Znaczy: chcesz, by również na Ciebie 'leciały' gimnazjalistki, tak jak na
>wokalistę tego jakże modnego obecnie zespołu (bo chyba dobrze kojarzę)? :P

O muj borze, widziałam tych hotelarzy... Cała grupa wygląda, jakby ktoś
zrobił kolaż z najpopularniejszych charakterystycznych imidżów różnych
znanych zespołów...
Najlepsze jest, że u mnie na siłowni non-stop leci viva czy inne takie
bez głosu (mjuzak leci z radia - nie pytajcie mnie o sens i powody) i
obserwowanie tych szmacianych laleczek kreujących się na wszystkie
popularne w ostatnim dziesięcioleciu zespoły dostarcza niezapomnianych
wrażeń...

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

73. Data: 2006-06-23 11:48:38

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chlopczyk chlopczyk" <c...@g...pl> napisał w
wiadomości news:e7gh44$ocj$1@inews.gazeta.pl...
> tez myslalem zeby na poczatek wyprobowac cos tanszego (niekoniecznie
> dobrego),
> ale nie lubie wywalac pieniedzy w bloto i chcialbym raczej jakis
> wysokojakościowy produkt z ktorego bede w 100% zadowolony. przy tym nie
> chce
> tez zeby kosztowal niewiadomo jak duzo.

No to obejrzyj tego MF. Ceny mają rozsądne, a jakość bardzo dobrą. Jeśli
chodzi o tusze do rzęs i pudry to jest absolutny pewniak.

> ja jestem brunetem takze czarny kolor idealnie bedzie sie komponowal z
> moim
> kolorem wlosow. brazowa kredka nie daje mi zadowalajacego efektu. wiem bo
> wczoraj sobie taka pozyczylem i troche sie nia smarowalem :-)

Wstępnie myślałam, ze szukasz czegoś do używania na co dzień, temu o tym
brązie pisałam,
Ale tak to faktycznie czarna, wodoodporna i z gumka do rozcierania granicy
linii.

> ps. a co do sadu to wybacz, ale ja tez jak kazdy inny mam swoje prawa i
> zawsze
> ich bronie do upadlego. taki jestem.

A kto Ci tu jakichś praw uszczknął?
Zresztą jest tez prawo do wyrażania swoich opinii. One nie muszą się Tobie
podobać, nie wszyscy musza albo Cię poklepywać po główce albo siedzieć
cicho, ale grożenie sądem bo ktoś z tego prawa korzysta wygląda głupio.

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

74. Data: 2006-06-23 11:53:17

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Hania "
<v...@g...pl> mówiąc:

>określenie pejoratywne w kontekście agresji zaprezentowanej w odpowiedzi na
>moje preferencje (a raczej ich brak) w odniesieniu do orientacji takowej.

Toteż napisałam to, co napisałam w odpowiedzi na twojego posta.

>jeśli chciałabyś wiedzieć, czy warto, to poprosiłabyś o opinię. Ot co.

Ależ właśnie o nią między innymi poprosiłam. A że to nie było open
textem - no cóż, ja w każdym razie dostałam to, co chciałam.

Agnieszka

75. Data: 2006-06-23 11:53:55

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia <i...@p...org> napisał(a):

> Bo jak Ci napisze ni stad ni zowąd, ze jesteś pieprzonym komuchem, i się
> Toba brzydzę to świadczy to raczej o moich problemach niż o Twoim
> lewactwie, nie? ;)

Dokładnie tak, Lio. Jeśli zas kiedyś ktoś napisze gdzieś, że np był
molestowany, potem, za lat kilka napisze komuś, ze np nie lubi szpinaku, (co
się innym nie będzie podobalo, bo oni uważają szpinak za przepyszny) i Ty lub
inna Dunia zastosuje argument "no tak, ona nie lubi szpinaku, bo ją
molestowano" - to nie zdziw się, że wywołacie politowanie i zniesmaczenie.

> Na pręgierzu możesz sobie poobserwować takie przypadki kliniczne... dośc
> beznadziejne.

Hmmm, coś tak Ty tymi psychiatrami, szpitalami, pzypadkami klinicznymi często
w wypowiedziach się posługujesz. Wiesz, pewna dyrektorka pewnej firmy też co
chwila mówiła "bo najgorsze to są choroby psychiczne", albo "a wiecie, ze
żółty to kolor schizofreników? oni przy żółtym odpoczywają" - pani była wiele
lat chora na anoreksję, miała niekontrolowane wybuchy agresji itp. Jakoś mi
się to łączy.
Przestań może komuś zarzucać coś, co Ciebie gniecie, bo się ośmieszasz.

zdrowki
hania

76. Data: 2006-06-23 11:57:01

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-06-23 13:53:55 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Hania* skreślił te oto słowa:

> [...]
> inna Dunia zastosuje argument "no tak, ona nie lubi szpinaku, bo ją
> molestowano" - to nie zdziw się, że wywołacie politowanie i zniesmaczenie.

Ty nie napisałaś, ze nie lubisz szpinaku, Ty z litrem jadu wyrzuciłas z
siebie to, że znani Ci szpinkaożercy to banda podludzi właściwie, że
obrzydza Cię to, że oni potrafią publicznie w restauracji jesc ten szpinak,
i że jedzenie szpinaku nei przystoi normalnym ludziom.

> Hmmm, coś tak Ty tymi psychiatrami, szpitalami, pzypadkami klinicznymi często
> w wypowiedziach się posługujesz.

Nie bede wymagac od Ciebie zgadywania dlaczego, wiem, ze Cie to przerośnie
:)

> Przestań może komuś zarzucać coś, co Ciebie gniecie, bo się ośmieszasz.

Haniu, to jest własnie projekcja. Naprawde żal mi Ciebie.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

77. Data: 2006-06-23 11:58:55

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ właśnie o nią między innymi poprosiłam. A że to nie było open
> textem - no cóż, ja w każdym razie dostałam to, co chciałam.

Czy możesz przybliżyć kontekst użycia "open textu" w Twej wypowiedzi?

zdrowki
hania

78. Data: 2006-06-23 12:01:14

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia <i...@p...org> napisał(a):

> [...]
> obrzydza Cię to, że oni potrafią publicznie w restauracji jesc ten szpinak,
> i że jedzenie szpinaku nei przystoi normalnym ludziom.

ojejej, przed oczami Twymi demony. Możesz zacytoać te litry jadu? Myślę, że
serwery nie takie rzeczy zniosą.

zdrowki
hania

79. Data: 2006-06-23 12:03:40

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Hania "
<v...@g...pl> mówiąc:

>Czy możesz przybliżyć kontekst użycia "open textu" w Twej wypowiedzi?

W wypowiedzi mej 'open text' oznaczał mniej więcej, że napisałabym była
"Proszę o opinię". Czego nie uczyniłam byłam.

Agnieszka (pomocna)

80. Data: 2006-06-23 12:03:48

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-06-23 14:01:14 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Hania* skreślił te oto słowa:

> ojejej, przed oczami Twymi demony. Możesz zacytoać te litry jadu? Myślę, że
> serwery nie takie rzeczy zniosą.

Proszę, Haniu

Czytaj w kólko do skutku, może coś dotrze.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

Ziaja - kupiłam i oceniam
reklama dove- pytanie
Jakie perfumy sa tego lata najmodniejsze?
co nosić do krótkiego bolerka z dzianiny?
eris pharmaceris N capilaril k 1 % activ krem - opinie