samobojstwo?

1. Data: 2002-08-19 19:05:09

Temat: samobojstwo?
Od: "adamt" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

co powiedziec facetowi ktory stracil wszystko co mial , jest na skraju
wytrzymalosci, jest sam na skraju wytrzymalosci nerwowej i raczej woli
skoczyc z okna niz meczyc sie dalej ?
jakies podpowiedzi

1. Data: 2002-08-19 19:08:18

Temat: Re: samobojstwo?
Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

"adamt" <a...@g...pl> wrote in news:ajrfgr$2fv$1@news.tpi.pl:

> jakies podpowiedzi

lekarz?

--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

1. Data: 2002-08-19 19:22:05

Od: "adamt" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

> lekarz?

ciezko zaciagnac.....raczej jakas inna metoda ?

1. Data: 2002-08-19 19:26:24

Od: "isiak" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co powiedziec facetowi ktory stracil wszystko co mial , jest na skraju
> wytrzymalosci, jest sam na skraju wytrzymalosci nerwowej i raczej woli
> skoczyc z okna niz meczyc sie dalej ?
> jakies podpowiedzi

przyjaciół też stracił
?
idisa

1. Data: 2002-08-19 19:32:59

Od: monisien <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

isiak wrote:
[ciach]

kiedyś ktoś ładnie powiedział mniej więcej tak:
'ty możesz być tylko człowiekiem dla świata, ale jest taki człowiek, dla
którego ty jesteś całym światem.'
śliczne, nie? :O)
ale nie wiem, czy zadziała.

Monika
www.monisien.prv.pl
www.krwiodawstwo.prv.pl

1. Data: 2002-08-19 19:36:58

Od: "adamt" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przyjaciół też stracił
> ?

z tego co wiem ma nie wielu a ci co sa - sa na wakacjach
to naprawde trudna sprawa

1. Data: 2002-08-19 19:38:01

Od: "adamt" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

]

> kiedyś ktoś ładnie powiedział mniej więcej tak:
> 'ty możesz być tylko człowiekiem dla świata, ale jest taki człowiek, dla
> [...]
powiedziane pieknie ale akurat stracil kogos na kim mu zalezalo i dla kogos
byl wszystkim

1. Data: 2002-08-19 20:00:44

Od: Kreska <p...@d...tu> szukaj wiadomości tego autora

"adamt" <a...@g...pl> dnia 19 sie 2002 napisał/a:

> co powiedziec facetowi ktory stracil wszystko co mial , jest na
> skraju wytrzymalosci, jest sam na skraju wytrzymalosci nerwowej i
> raczej woli skoczyc z okna niz meczyc sie dalej ?
> jakies podpowiedzi

Żeby wytrzymał jeszcze jeden dzień, a potem jeszcze jeden i jeszcze
jeden. Rozmawiać, rozmawiać, rozmawiać. I słuchać jak mówi. Rozpacz nie
pozwala myśleć, niech wie o tym. Dobrze jest, jak będzie mógł komuś
opowiadać o swoim bólu.
Może, jak będzie mu trudno ciągle odnajdywać się w codziennym życiu
zaproponować wizytę u psychologa. Teraz zapewne broni się przed tym, bo
NIC nie ma sensu, ale z czasem może sam dojdzie do wniosku, że
potrzebuje dodatkowej pomocy.

Ważne, zeby miał poczucie, że ktoś jest przy nim, (dla niego), nawet
jeśli jest to jest ledwie do niedawna.

pozdrawiam ---- Kreska
--
Jeśli uznasz, że zabłądziłeś, zawróć. Zaoszczędzisz czasu.

1. Data: 2002-08-19 20:05:25

Od: Marsel <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w art. <ajrfgr$2fv$1@news.tpi.pl>,
szanowny kol. adamt pisze, ze:
> co powiedziec facetowi ktory stracil wszystko co mial , jest na skraju
> wytrzymalosci, jest sam na skraju wytrzymalosci nerwowej i raczej woli
> skoczyc z okna niz meczyc sie dalej ?
> jakies podpowiedzi

podejmowanie jakichkolwiek decyzji na skraju wytrzymalosci nerwowej to
pedejmowanie najczesciej zlych decyzji. procz jednej - o skorzystaniu z
pomocy specjalistow od nadwyrezonej psychiki.
im wczesniej tym lepiej. to tak jak z kazdym wypadkiem- zwlekanie wiaze
sie z przezywaniem bolu i moze powodowac komplikacje.
a ludzie zywotni sa jesli im pomoc, przezywaja rozmaite wielkie straty
i trzymaja sie potem mocno ziemi.

--
Marsel

1. Data: 2002-08-19 20:10:44

Od: Kreska <p...@d...tu> szukaj wiadomości tego autora

Kreska <p...@d...tu> dnia 19 sie 2002 napisał/a:

> Ważne, zeby miał poczucie, że ktoś jest przy nim, (dla niego),
> nawet jeśli jest to

...do niedawna ledwie znajomy

poprawka;)

pozdrawiam ---- Kreska
--
Aby żyć trzeba mieć nadzieję, aby żyć trzeba spoglądać ku wieczności,
trzeba kochać i być kochanym, trzeba wierzyć, że niemożliwe jest możliwe.

Kotański
Sympatia?
Jak dalej żyć?
Wysoka półka