Re: urzadzanie dzialki

Data: 2000-11-03 04:15:41
Temat: Re: urzadzanie dzialki
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski)

Witam porannie.:)
Czy zauwazyliscie ze nikt mu nie zaproponowal zadnego iglaka,czyzby mialy
byc same lisciaki ;)
Proponuje Ci jedno z najladniejszych drzew iglastych :)
Chamaecyparis nootkatensis "Pendula"
Natomiast Basiu co do Grujecznika to mam mieszane uczucia ,u mnie niestety
przemarza :-(
Pozdrawiam,Boguslaw Radzimierski.