Re: urzadzanie dzialki

Data: 2000-11-03 06:55:11
Temat: Re: urzadzanie dzialki
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl>

"Jerzy Zając" wrote:
> Nie mam nic przeciwko modrzewiom, jednak wole je ogladac u sasiada. Nawet te
> 3000 m. kw. z czasem stanie sie niewystarczajace, a wowczas pierwsze pod
> topor pojda wlasnie one.

I co w tym zlego? Szybko rosna, daja pozadany cien i ewentualnie tlo dla
innych nasadzen. A jak stana sie za duze, albo reszta ogrodu odpowiednio
podrosnie, ze stana sie w ogrodzie zbedne to mozna wyciac. Nie bardzo
rozumiem dlaczego tak wiele osob tak ostro zaatakowalo modrzewie.

> Podejrzewam, ze nie bede osamotniony, jezeli stwierdze, ze karlowe odmiany
> sa urodziwsze, a ile ich mozna zmiescic na takim areale.

Dobre to dla kolekcjonera roslin, ale dla zwyklego ogrodu rekreacyjnego
bedzie to drobnica na patelni.

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek K. :-)