galeria

1. Data: 2001-09-11 20:05:01

Temat: galeria
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

Pewnie nie macie dzis na to ochoty, ale wlasnie zaczynam sie odgrzebywac z
pracy i uaktualnilam galerie. Jest zdjecie Zowisi, nowa Mechcia w miniaturze
i nowy Cezary w powiekszeniu.
Herbatka

1. Data: 2001-09-11 20:14:27

Temat: Re: galeria
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

widze tylko Zowisie (co tam masz do jedzenia w pudeleczku?) ale
ani miniatury Mechci ani innego Czarka nie widze :(

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-11 20:30:05

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-09-11 20:37:31

Od: "Zowisia" <z...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał(a):
> widze tylko Zowisie (co tam masz do jedzenia w pudeleczku?) ale
> ani miniatury Mechci ani innego Czarka nie widze :(
----
pewnie jakieś plastikowe świństwo jako że to kajaki haha
a tam się je różne rzeczy ....
pędzę do galerii sprawdzić czy to ja ....
:)))

--
Zowisia < mail to: z...@n...spam.poczta.onet.pl >

1. Data: 2001-09-11 20:43:23

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>dawniej - teraz po kliknieciu na miniaturke otwiera sie nowe czarno-biale
>zdjecie - jak twierdzi Czarek bardziej aktualne.

u mnie dalej to samo...:(

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-11 21:01:13

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>A taki klawisz odswiez?

znam dosc intymnie. dalej nic...ja te strone mam otwarta non stop
(przydaje sie na Chat na przyklajest odswiezana dziennie , nawet
pare razy - na wypadek, gdzyby przybylo gab).
Zowisie widze, zmian nie

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-11 21:05:50

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:mqtspt80glmcsc0729u29a6cjvk53r05hu@4ax.com...

> u mnie dalej to samo...:(

A taki klawisz odswiez?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-09-11 21:25:57

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:1...@4...com..
.

> Zowisie widze, zmian nie

Ja widze czarno-bialego Gmyza, ale nowego wcielenia Mechatej faktycznie nie
ma.

Wknek

1. Data: 2001-09-11 21:37:44

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wkn" <w...@w...pl> wrote:

>Ja widze czarno-bialego Gmyza, ale nowego wcielenia Mechatej faktycznie nie
>ma.

No jak nie ma > Jest tylko włączona do listy. obok Basi i Asi.
Bez okularów i blond.

AgataW.

1. Data: 2001-09-11 21:39:56

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Wkn <w...@w...pl> a écrit dans le message : 9nlvev$3do$...@n...tpi.pl...

> [...]
.

> Ja widze czarno-bialego Gmyza, ale nowego wcielenia Mechatej faktycznie

a ja bym tak chciala zobaczyc i jedno, i drugie...

ale web wysiadl dzis we Fr z powodu przeciazenia geopolitycznego...

Ewa (sfrustrowana)

--
Niesz !

Mialo byc o jedzeniu ale
Calvados
pieknie, nie ma co:-(((
Re: F_U_C_K chicks waiting for you! Our X-X-X adult site is free, check it out!wiQTwXmtxxlAE
Osman bin Laden