Re: usuwanie farby

From: Olo <w...@j...cy>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: usuwanie farby
Date: Sun, 15 May 2005 10:35:36 +0200

Dnia 2005-05-15 10:10, Laris napisał(a):
> Czy sa dostepne jakies srodki pomagajace w usuwaniu starej farby i rdzy
> z metalowych framug i kaloryferow? Jak sie do tego zabrac:)?
>
> pozdrawiam
> Laris

Ja używałem do tego preparatu, który nazywa się "bemixol", opakowanie
1kg powinno Ci wystarczyć na kilkanaście framug lub kaloryferów, Jest to
galaretowata substancja, którą pędzlem kładziesz na starą powłokę i po
kilku minutach zaczyna ona puchnąć i odchodzić, później już tylko
szpachelka lub szczotka do zeskrobania tego co odlazło. Wszystko złazi
pięknie, jak jest bardzo grubo starej farby czynność należy powtórzyć.
Możesz również do tego użyć opalarki, ale mnie przypadły bardziej do
gustu te środki chemiczne- jest ich bardzo dużo nie tylko ten co podałem
wcześniej - popytaj w sklepie o środki do usuwania starych powłok
malarskich - ten co wymieniłem jak ja kupowałem był najtańszy ok 12 zł
za opakowanie 1kg.

--
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.