usuwanie farby

1. Data: 2005-05-15 08:10:46

Temat: usuwanie farby
Od: "Laris" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy sa dostepne jakies srodki pomagajace w usuwaniu starej farby i rdzy
z metalowych framug i kaloryferow? Jak sie do tego zabrac:)?

pozdrawiam
Laris

2. Data: 2005-05-15 08:35:36

Temat: Re: usuwanie farby
Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-05-15 10:10, Laris napisał(a):
> Czy sa dostepne jakies srodki pomagajace w usuwaniu starej farby i rdzy
> z metalowych framug i kaloryferow? Jak sie do tego zabrac:)?
>
> pozdrawiam
> Laris

Ja używałem do tego preparatu, który nazywa się "bemixol", opakowanie
1kg powinno Ci wystarczyć na kilkanaście framug lub kaloryferów, Jest to
galaretowata substancja, którą pędzlem kładziesz na starą powłokę i po
kilku minutach zaczyna ona puchnąć i odchodzić, później już tylko
szpachelka lub szczotka do zeskrobania tego co odlazło. Wszystko złazi
pięknie, jak jest bardzo grubo starej farby czynność należy powtórzyć.
Możesz również do tego użyć opalarki, ale mnie przypadły bardziej do
gustu te środki chemiczne- jest ich bardzo dużo nie tylko ten co podałem
wcześniej - popytaj w sklepie o środki do usuwania starych powłok
malarskich - ten co wymieniłem jak ja kupowałem był najtańszy ok 12 zł
za opakowanie 1kg.

--
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

3. Data: 2005-05-15 09:05:40

Od: "Laris" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olo" <w...@j...cy> napisał w wiadomości

> Ja używałem do tego preparatu, który nazywa się "bemixol", opakowanie

Gdzie to kupiles? Jest to dostepne w marketach? Google kompletnie nic
nie pokazuje :(

Laris

4. Data: 2005-05-15 09:31:16

Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-05-15 11:05, Laris napisał(a):
> Użytkownik "Olo" <w...@j...cy> napisał w wiadomości

> Gdzie to kupiles? Jest to dostepne w marketach? Google kompletnie nic
> nie pokazuje :(
>
> Laris

W sklepie z art. budowlanymi, tu jest link to strony producenta tego
produktu co ja wymieniłem: www.bem.pl (ale teraz nie działa).
W google szukaj pod: "środki do usuwania powłok malarskich , zmywacz do
farb lub usuwacz do farb".
A tego konkretnego produktu w marketach typu: praktiker, obi (na moim
terenie) nie widziałem ale są za to w nich inne, tak samo działające,
tyle że innych firm (zagranicznych) więc o wiele droższe :(

--
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Malowanie - help:-)