utrwalacz makijażu

1. Data: 2005-07-28 10:47:56

Temat: utrwalacz makijażu
Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, nie wiem niestety jak to się dokładnie nazywa, ale w głowie mi coś
świta... fiksator?? Chodzi o coś takiego jak mniej więcej utrwalacze do
rysunków wykonywanych suchymi pastelami. Czy ktoś wie, o co mi chodzi?
Chciałam się zapytać, gdzie można coś takiego nabyć. Jestem z Warszawy.

1. Data: 2005-07-28 14:40:04

Temat: Re: utrwalacz makijażu
Od: veronka <automotofan@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Jul 2005 12:47:56 +0200, Aede <a...@w...pl> napisał:

> Witam, nie wiem niestety jak to si? dok?adnie nazywa, ale w g?owie mi co?
> ?wita... fiksator?? Chodzi o co? takiego jak mniej wi?cej utrwalacze do
> rysunków wykonywanych suchymi pastelami. Czy kto? wie, o co mi chodzi?

To się nazywa fiksatywa

> Chcia?am si? zapytaae, gdzie mo?na co? takiego nabyae. Jestem z Warszawy.

A, to nie wiem ;(

pozdrawiam
Veronka

1. Data: 2005-07-29 09:23:12

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aede <a...@w...pl> napisał(a):
> [...]
> rysunków wykonywanych suchymi pastelami. Czy ktoś wie, o co mi chodzi?
> Chciałam się zapytać, gdzie można coś takiego nabyć. Jestem z Warszawy.

poszukałabym jakiejś wizażystki (mogą załatwić Ci kosmetyki, na których
pracują) albo sklepu dla wizażystów, albo w sieci. ja miałam nakładany puder
fiksujący, ale są też chyba fiksatory w sprayu.

[gdzie?] w Gdańsku Fryzjer ?
nietypowo - ale proszę wybaczcie :-)
Wiersz
Golarka