Re: używane słowa a IQ

Data: 2011-02-26 07:13:23
Temat: Re: używane słowa a IQ
Od: "Ghost" <g...@e...pl>

Użytkownik "User_Friendly" <p...@c...org.xy> napisał w wiadomości
news:ik9apr$po4$1@opal.icpnet.pl...
> [...]
.googlegroups.com...

> Nie tyle wyedukowani, a oczytani. :)

Polimeryzowalbym. Po pierwsze wyedukowanie zawiera w sobie oczytanie Samo
oczytanie podniesie nieco poziom slownictwa, ale dopiero koniecznosc
nadazania za innymi oraz werbalizacji wlasnych mysli daje konkretne wyniki.

> To oczytanie pozwala na swobodne posługiwanie się słownictwem. Poziom
> wyedukowania sensu stricto, czyli posiadanie lub nie dyplomu, nie stanowi
> o elokwencji i/lub inteligencji.
> Zresztą w historii wielu jest ludzi wybitnych czy wręcz genialnych, którzy
> nie ukoronowali swoich studiów wyższych dyplomami, chociaż zwykle
> studiowali kilka lat.

Bez zwiazku. Posiadanie papierka nie stanowi o wyedukowaniu, mylisz pojecia.
Ale... na ponad sto osob z mojego rocznika, palcow jednej reki za duzo by
znalesc ludzi "mniej inteligentych". Kwestia uczelni i kierunku.