viessmann vitodens - czujnik CWU

1. Data: 2009-10-27 00:22:21

Temat: viessmann vitodens - czujnik CWU
Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

Jakby komuś zdechł/zgubił się/kot zjadł/albo po prostu potrzebował do
kotła Viessmann dołączyć "swój" zasobnik ciepłej wody użytkowej (cwu), i
potrzebowałby czujnik temperatury wody w tym zbiorniku, to oryginał
kosztuje coś ~400zł. A to jest tylko termistor NTC 10K (@ 25'C) B=3977

jak ktoś czuje się na siłach, to może sam zmajstrować z
http://www.tme.eu/pl/katalog/?art=640-10K#id_categor
y%3D100402%26 -
sprawdzone, działa znakomicie, kalibracja temperatury ok (+/- 2'C ale
większy błąd wynika z samego mechanicznego mocowania czujnika i sposobu
pomiaru temperatury wody w zbiorniku).
(po podłączeniu do styków "5" kocioł sam orientuje się że ma funkcję CWU
i zaczyna to obsługiwać)

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

2. Data: 2009-10-27 09:12:48

Temat: Re: viessmann vitodens - czujnik CWU
Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"BartekK" <s...@N...org> wrote:
> [...]
> pomiaru temperatury wody w zbiorniku).
> (po podłączeniu do styków "5" kocioł sam orientuje się że ma funkcję CWU i

Zdaje się, że do viessmanna pasuje również czujnik termetu (za 70zł). :)

--
Bartek

3. Data: 2009-10-27 20:00:24

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
> kosztuje coś ~400zł. A to jest tylko termistor NTC 10K (@ 25'C) B=3977
>
> jak ktoś czuje się na siłach, to może sam zmajstrować z
> http://www.tme.eu/pl/katalog/?art=640-10K#id_categor
y%3D100402%26 -

chcesz doprowadzić do upadku viessmanna? ;-)

4. Data: 2009-10-28 15:26:24

Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

nom pisze:

> Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości

y%3D100402%26 -

> chcesz doprowadzić do upadku viessmanna? ;-)
a czy viessmann chce mojego upadku, wołając za coś takiego 400zł (netto,
plus montaż przez fachowca plus dojazd)?

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

5. Data: 2009-10-29 06:28:31

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a czy viessmann chce mojego upadku, wołając za coś takiego 400zł (netto,
> plus montaż przez fachowca plus dojazd)?

Oczywiście żartuję. :-)
Dziwne, że jeszcze nikt tego nie sprzedaje na alledrogo powiedzmy po 50zł.
:-)
Czujnik temp. zewnętrznej jest tańszy, "tylko" 200zł:
http://allegro.pl/item799366415_czujnik_temperatury_
zewnetrznej_viessmann.html
ale widzę, że tylko termistor na płytce wlutowany i "gustowna" obudowa. :D

6. Data: 2009-10-29 16:16:07

Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

nom pisze:
> Dziwne, że jeszcze nikt tego nie sprzedaje na alledrogo powiedzmy po
> 50zł. :-)
Mówisz i masz, zaraz wystawie ;)

> Czujnik temp. zewnętrznej jest tańszy, "tylko" 200zł:
> http://allegro.pl/item799366415_czujnik_temperatury_
zewnetrznej_viessmann.html
> ale widzę, że tylko termistor na płytce wlutowany i "gustowna" obudowa. :D
Gustowna w cudzysłowiu, ale przynajmniej biała, mogła by jeszcze mieć
przewiew jakiś lepszy...

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173