vonBraun: nieświadomość to wg. ciebie świadomość, co??? było Re: swiadomosc

21. Data: 2004-05-13 15:42:34

Temat: Re: vonBraun: nieświadomość to wg. ciebie świadomość, co??? było Re: swiadomosc
Od: "vonBraun" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek:c7vqc4$7ff$...@a...news.tpi.pl

Wykonałem zbliżoną do Twojej pracę.
Nie wysuwaj zbyt wcześnie wniosków.
Wrzuć mi post A. - do tego nie doszedłem.

pozdrawiam
vonBraun

22. Data: 2004-05-13 17:52:53

Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. Pyzol<- 2...@u...de naszkrobal/a:
> "tren R" <t...@s...na.sojusze> wrote in message

> Pierwszy krok robi Jet personalnie atakujac tego, w kogo celuje proca.

> Ano, JeT atakuje kazdego, kto w pewnym momencie wydaje mu sie
> zagrozeniem jego wlasnej pozycji guru, badz wzbudza najzwyklejsza
> ludzka zawisc o kompetencje i wiedze.

Oszalałaś do reszty?

oTTo

P.S.

Powiem Tobie szczerze:
- liczę na to, że JET "siądzie mi na ogonie" - ale JET tego nie zrobi.
Powiesz dlaczego?

Oczywiście nigdy w życiu tego nie wymyślisz...

--
Jeśli sądzisz, że w dobie komputerów sztuka czytania zanika, zwłaszcza wśród dzieci,
to niezawodny znak, że jesteś MUGOLEM! [Harry Potter i czara ognia]

23. Data: 2004-05-13 17:54:15

Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. Slawek [am-pm]<- c7vqc4$7ff$...@a...news.tpi.pl
naszkrobal/a:

> Ech, wygląda na to, że nikt Ciebie nie ostrzegł ani przygotował
> na "spotkanie" z Jerzym Turyńskim. Gdy dawno temu zetknąłem
> się z jego tekstami na grupach, tak je na początku odbierałem:

(...)

Jestem pod wrażeniem Sławku.

oTTo

P.S. Wierć dalej.

--
"Jesteś oszustem, oscarze. (Bo nie wierzę, że możesz być aż tak
głupi.)"

24. Data: 2004-05-13 18:09:20

Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. tren R<- c7vdqt$2vpu$...@n...ipartners.pl naszkrobal/a:

> jesli odpisuje vb to czemu nie na priva?!

Może dlatego, że ja i wielu w ukryciu czyta? Robiłeś "stat"? All przeco
proponował. Trochę inna beczka: nie masz 'chętki' na INFO ile osób
zasysa posty JETa i po jakim czasie /od zassania/ zasysa następny post z
grupy? :)

A co, gdyby się okazało, że 90% pasywnych istnieje dzięki Jetowi?
(...)

...myślę, że gdyby kiedykolwiek znalazł się tutaj nowy_adekwatno_Jetowy
adwersarz, to w swej hipotezie bliski byłby słów:
- skoro JET nakreślił 'znaczek' vb, to najmniej istotne jest tutaj to
'vb' a najbardziej istotne to, że bumerang głupoty oznakoway właśnie w
ten sposób ('vb') zawraca (cyklicznie - _przewidywalnie_ - przez kogo?)
siejąc 'globalne spustoszenie'.

> [zresztą podstawowa zasada pedagogiczna mówi o karceniu indywidualnym]
> :)

- no tak :) to sporo wyjaśnie ;)

pzdr
oTTo

25. Data: 2004-05-13 20:38:09

Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

tycztom<t...@i...pw.edu.pl>

[Pyzol]>> Ano, JeT atakuje kazdego, kto w pewnym momencie wydaje mu sie

> Oszalałaś do reszty?
>
> oTTo

Chorera, a obstawiałem słowo 'ocipiałaś' :)

(Jesteś jednak zupełnie nieprzewidywalny :)

Paweł
--
Spytaj cbneta. On będzie wiedział na pewno.
- Mądrość ludowa podana przez vonBrauna

26. Data: 2004-05-13 22:08:52

Od: zielsko <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ana wrote in <c7r3f3$j2e$1@inews.gazeta.pl>:

> Opadają ręce i piersi...

Na takie kłopoty dość skuteczne są ćwiczenia fizyczne.

--
[Paweł Zioło http://www.fotozielsko.prv.pl ][Powered by fortune-mod version 9708]
"Don't hate me because I'm beautiful. Hate me because I'm beautiful, smart

27. Data: 2004-05-13 22:54:23

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"vonBraun" <i...@s...pl> napisał w wiadomości

> Wrzuć mi post A. - do tego nie doszedłem.

Przez Google:

http://groups.google.pl/groups?as_umsgid=clj3fvk96st
q...@4...com&lr=&hl=pl

Proponuję rozwinąć wątek i przejrzeć dyskusję, szczególnie polemiki z A. ;-)
Głupie Google rwą wątki, gdy ktoś/coś manipuluje w tytułach. Z powodu
użycia polskich znaków diakrytycznych z jednego wątku zrobiło się sześć.
Wszystkie znajdziesz tu:

http://groups.google.pl/groups?as_ugroup=pl.sci.psyc
hologia&as_usubject=Kim%20jest%20szympans&lr=&hl=pl

- a najciekawszy poza głównym tu:

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&threadm=bct
kod%24dd0%241%40news.onet.pl&rnum=4&prev=/groups%3Fa
s_ugroup%3Dpl.sci.psychologia%26as_usubject%3DKim%25
20jest%2520szympans%26lr%3D%26hl%3Dpl

To sampo przez Polnews (chyba kompletny wątek:

http://www.polnews.pl/showthr.php?id=199&thid=101684

Sławek

28. Data: 2004-05-14 02:24:58

Temat: A jednak żal, że tu w drzwiach nie pojawił się Puszkin ...
Od: "puciek2" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun <i...@s...pl> napisał(a):

> Proponuję abyś następnym razem skupił się na jakimś
> moim poście, który jak podejrzewasz uważam za dobry
> i na jego przykładzie wykazał mi, co twoim zdaniem
> powinienem jeszcze zrozumieć. Wtedy przynajmniej
> coś skorzystam.

Czyżbyś proponował całkiem niedziecinną ciuciubabkę ?
To może ja zaproponuje anty ciuciubabkę. Zaproponuj jakiś
Twój post, który uważasz za dobry, a w którym nie popełniłeś
błędu "media is the messagge", albo mów do mnie 'ładnie'
to napewno będzie "mądrze", albo ja 'wiem' dobrze jaką treść
mają pojedyńcze słówka.

> Jeśli nauka jest twoim zdaniem swoistym
> zaprzeczeniem "dzieciącej" percepcji świata
> to zapewne uda ci się przy tym powstrzymać
> od inwektyw godnych małego chłopca.
> Uczyni to naszą rozmowę możliwą.

Tak sobie pofantazjuje, że to zabawa (Twój post) godna
'dobrze' wychowanego chłopca.

[...]
> Po co w takim razie napisałeś najdłuższe bodaj dzieło
> jakim zaszczycono mnie na PSP?

Tu widzę jakiś punkt zaczepienia.
Mój post jest przesadnie ostry w stosunku do Ciebie. Twoją
działalność tutaj oceniam na znacznie powyżej przeciętnej i
uważam, że jesteś wartościową na grupie jednostką.
Cieszę się że na grupie odezwał się znowu JET.
Mam żal do niego jak zwykle o jego formę, która w wielu
przypadkach (choć nie zawsze) jest dla mnie dziwaczna.
Prawdę mówiąc byłem ciekaw jak JET zareaguje na Ciebie
fantazjowałem sobie, że możliwa by była pomiędzy wami
współpraca ze względu na to czym się zajmujesz (uszkodzenia
mózgu). Jet wielokrotnie obrazował swoje teksty właśnie
uszkodzeniami mózgu. Wasza współpraca mogła by 'posunąć' (IMO)
tą grupę do 'przodu'.

Spróbuję jeszcze na koniec trochę zdeszyfrować Ci
(a przynajmniej mam taką nadzieję) post JET-a. Pisze on posty
(jak mi się wydaje) w stylu "podwójnego obrazka" i sprawdza
czy odbiorca jest wstanie dotrzeć do obu ich interpretacji.
Ty popełniwszy standartowy 'błąd' odpowiedziałeś (IMO) na podstawie
tylko jednego narzucającego Ci się obrazu, natomiast 'oślepłeś'
zupełnie na drugi obrazek, w którym de facto znajduje się treść
przekazywana przez JET-a. Innymi słowy odniosłeś się do formy
a nie do treści. Choć Twoja intuicja podpowiadała Ci conieco
(jak sądze) stąd Twoje (z grubsza) pytanie skoro 'uważa' mnie
za kretyna to dlaczego się tyle natrudził ?

> pozdrawiam
> vonBraun

pozdrawiam,
puciek.

29. Data: 2004-05-14 07:48:38

Od: "Przemysław Dębski" <1...@G...Gadu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości
> tycztom<t...@i...pw.edu.pl>
>
> [Pyzol]>> Ano, JeT atakuje kazdego, kto w pewnym momencie wydaje mu sie

> Chorera, a obstawiałem słowo 'ocipiałaś' :)

W kwesti formalnej :) Bardziej by pasowało "ochujałaś" - no bo jak kobieta
może ocipieć ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

P.S. do zainteresowanych i plonkujących - adres mailowy mi się zmienił.

30. Data: 2004-05-14 07:52:37

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski:
> W kwesti formalnej :) Bardziej by pasowało "ochujałaś" - no bo jak
> kobieta może ocipieć ?

A co powiecie na: "Odpierdolilo Ci do reszty?"? ;)

--
Czarek

potrzebna pomoc psychologa - szczecin
Pytanie o rozstanie/rozlake