Strona główna Grupy pl.soc.inwalidzi w koncu bedzie waloryzacja co roku z uwzglednieniem wzrostu plac Re: w koncu bedzie waloryzacja co roku z uwzglednieniem wzrostu plac

Re: w koncu bedzie waloryzacja co roku z uwzglednieniem wzrostu plac

Data: 2007-09-08 15:32:28
Temat: Re: w koncu bedzie waloryzacja co roku z uwzglednieniem wzrostu plac
Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl>

Dnia 08-09-2007 o 17:22:54 Bilbo <b...@W...onet.pl>
napisał(a):

> Fakt, mogliby to sobie darować. Z tym, że ja głosować raczej będę :)

Po co?

Zawsze mnie to poytanie dręczyło - po co? Czy doświadczenie życiowe nie
powinno było już nas nauczyć czegoś?

Czemu wybierać mniejsze zło?

Ogólnie, żeby nie wybierać mniejszego zła należałoby po prostu głosować na
Ctuhlu...

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
Jestem przeciwny aborcji, bo jak pokazuje życie, wyskrobano nie tych co
trzeba