w kwestii myślenia teoretyków spiskowych cz.1

31. Data: 2017-08-01 22:40:37

Temat: Re: w kwestii myślenia teoretyków spiskowych cz.1
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

rs <n...@n...spam.info> wrote:

> [...]
>
> ale tak z drugiej strony to Lear byc moze odwalil niezly numer z tymi
> hologramami, dolaczajac je do swojej teorii o braku samolotow. jak ktos
> normalny uslyszy o hologramach, to nawet jakby mial chec, to sobie da
> spokoj z robieniem analiz udowadniajacymi, ze ten koles bredzi, a
> informacja dzieki takim jak ty sie propaguje. dobra robota towarzyszu
> Chiron. sieg heil <rs>

A skąd... myślisz że gawiedź pokroju Ixelki wie w ogóle co to hologram? To
nie pomoże nikomu... ona nie wie co to pH i kwasowość zobojętnia cukrem. To
jest ten poziom wiedzy o "science".

32. Data: 2017-08-01 22:43:12

Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

On 8/1/2017 4:27 PM, Pszemol wrote:
> Teraz już *wyższa* prędkość spadania pięter niż prędkość swobodnego
> spadku????? :-) A skąd on to wziął?

jest teoria, ze wierza sie zapadla szybciej niz jesli by dzialao samo
ciazenie grawitacyjne. sa jakies wideo na sieci ze stoperami. bardzo
naukowe.

> I w jaki sposób eksplozja ma niby przyspieszać spadek piętra????

wlasnie dlatego odpuscilem sobie zastanawianie sie nad tym. przyjalem,
ze w podziemiach WTC siedzial jakis nowojorski odpowiednik smoka
wawelskiego i po prostu wessal te wierze. to chyba najprostrze
rozwiazanie i wytrzymuje brzytwe ockhama. <rs>

33. Data: 2017-08-01 23:27:31

Od: sylvio <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Am Dienstag, 1. August 2017 20:43:30 UTC+2 schrieb Ghost:
> Użytkownik "silvio balconetti" napisał w wiadomości grup

> co to sa obatele i obatelki mallorki? cos jak wolacy?

Niebawem zdam relacje. ;-) Ogolnie od lat mieszkancy Mallorki probuja utrudniac zycie
przybyszom (glownie Niemcy, Brytyjczycy), ktorzy przyjezdzaja tylko na balowanie i
rozroby oraz paskudza krajobraz swoimi budowlami. Z drugiej strony stawiaja na
turystyke i zyja glownie z niej (na kontynencie bezrobocie i zwatpienie, na Kanarach
i Balearach prosperity). A wiec jakos staraja sie znalezc zloty srodek.

34. Data: 2017-08-01 23:39:55

Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

On 8/1/2017 4:40 PM, Pszemol wrote:

> A skąd... myślisz że gawiedź pokroju Ixelki wie w ogóle co to hologram? To
> nie pomoże nikomu... ona nie wie co to pH i kwasowość zobojętnia cukrem. To
> jest ten poziom wiedzy o "science".

ok. jaka jest Ikselka kazdy widzi, ale bozesz ty moj. zawsze sadzilem,
ze jak ktos czegos nie wie na jakis temat, to albo nic nie mowi, albo
przynajmniej pyta. teraz jest jakby odwrotnie, chociaz w ich mniemaniu
to oni niosa ten kaganek oswiaty, prawde jedyna, ktora przez wieki byla
w ukryciu. to oni ja odkryli i teraz chca reszte wyciagnac z tej jaskini
niewiedzy. takie mesjanskie powolanie teraz maja. takie parcie. jedni
maja na kase. inni na szlo, a jeszcze inni na uswiadamianie ludzkosci.
wszyscy sa niedoinformowani tylko oni wszystko wiedza, bo ktos w
internecie napisal.
mam nadzieje, ze ktos zbierze to do kupy i wyda jako ksiazke "Porecznik
dla idiotow, jak zbawic swiat". czy cos w tym stylu. <rs>

35. Data: 2017-08-01 23:48:55

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

36. Data: 2017-08-02 01:52:11

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"rs" <n...@n...spam.info> wrote in message
.com...

> jest teoria, ze wierza sie zapadla szybciej niz jesli by dzialao samo
> ciazenie grawitacyjne.

Słyszałem wielokrotnie zarzuty, że ponieważ spadało tak jak "free fall",
czyli spadek swobodny, to znaczy że podłożono materiały wybuchowe.
Ale nigdy nie słyszałem że spadały piętra *szybciej*... to Chiron musiał
sam wymyślić :-)

> sa jakies wideo na sieci ze stoperami. bardzo naukowe.

Napewno typową w takich pomiarach analizę błędów pomiarowych przeprowadzono?
;-)

> wlasnie dlatego odpuscilem sobie zastanawianie sie nad tym. przyjalem, ze
> w podziemiach WTC siedzial jakis nowojorski odpowiednik smoka wawelskiego
> i po prostu wessal te wierze.

Wierzę to w Boga, tam były wieże ;) Ale smok Wawelski w NY?
Myślałem że Polacy tylko w Chicago... ale ten smok przebiegły!

> to chyba najprostrze rozwiazanie i wytrzymuje brzytwe ockhama.

Jasne... chyba myślisz o innym Ockhamie :-)

37. Data: 2017-08-02 01:58:25

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"rs" <n...@n...spam.info> wrote in message
.com...

> [...]
> mam nadzieje, ze ktos zbierze to do kupy i wyda jako ksiazke "Porecznik
> dla idiotow, jak zbawic swiat". czy cos w tym stylu. <rs>

Wiesz co jest dla mnie smutne w tym wszystkim?
Że to nie są źli ludzie! Taki Chiron czy Ixelka naprawdę mają dobre
intencje.
Oni chcą dobrze, chcą patriotycznie, chcą nauczać, chcą pomagać!
I najeżają się właśnie jak ktoś im pokazuje że się mylą bo czują się
urażeni że podejrzewa się ich o złe intencje, o jakichś rasism czy
nacjonalizm.
To jest coś tak jak Twój 5 latek Ci suchą gąbką do tablicy "umyje" samochód.
I się rozpłacze jak go skrytykujesz... Oni nawet nie zdają sobie sprawy że
błądzą. Chiron kiedyś szczerze próbował mnie "nawracać"... zachłystywał
mnie swoją dobrocią... aż do orzygania - z trudnem się powstrzymałem :-))

38. Data: 2017-08-02 03:50:05

Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

On 8/1/2017 7:52 PM, Pszemol wrote:
> [...]

> czyli spadek swobodny, to znaczy że podłożono materiały wybuchowe.
> Ale nigdy nie słyszałem że spadały piętra *szybciej*... to Chiron musiał

szukam teraz tych video na YT, ale widze glownie debunkowanie teorii
free fall. mam to gdzies zbuckupowane na tasmie, ale nie chce mi sie juz
tego szukac.

> Napewno typową w takich pomiarach analizę błędów pomiarowych
> przeprowadzono? ;-)

alez oczywiscie. i przedsawiono wyniki tylko tej analizy.

> Wierzę to w Boga, tam były wieże ;) Ale smok Wawelski w NY?
> Myślałem że Polacy tylko w Chicago... ale ten smok przebiegły!

a ty co sobie myslisz. pewnie ze przebiegly. w krakowie mu dali jakas
smierdzaca baranine, to sie obrazil i wyemigrowal do usiech. wtedy lotow
do chicago jeszcze nie bylo. zabladzil podczas przesiadki na JFK i tak
juz w NY zostal. widzisz jak sie wszystko zgadza.

kurwa, tak sie przygladam tym wyrazom, przygladam i ni chuja roznicy nie
widze. ta dysgrafia czy jak to sie nazywa to fantascynujace zjawisko.

> Jasne... chyba myślisz o innym Ockhamie :-)

czepiam sie odpowiedniej brzytwy. <rs>

39. Data: 2017-08-02 04:06:26

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"rs" <n...@n...spam.info> wrote in message
.com...

> szukam teraz tych video na YT, ale widze glownie debunkowanie teorii free
> fall. mam to gdzies zbuckupowane na tasmie, ale nie chce mi sie juz tego
> szukac.

Może Chironek Ci znajdzie? Taki zawsze usłużny... dobrocią zarzyguje.

> alez oczywiscie. i przedsawiono wyniki tylko tej analizy.

:-)

> [...]
> do chicago jeszcze nie bylo. zabladzil podczas przesiadki na JFK i tak juz
> w NY zostal. widzisz jak sie wszystko zgadza.

Wszystko pięknie ale ja wciąż chciałbym tego smoka zobaczyć...
W końcu jest pod Wawelem jego rzeźba, czyli widać nie był fikcją!

40. Data: 2017-08-02 05:26:27

Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

On 8/1/2017 10:06 PM, Pszemol wrote:

> Może Chironek Ci znajdzie? Taki zawsze usłużny... dobrocią zarzyguje.

nie wiem kiedy on taki usluzny byl, bo teraz to nawet na pytania nie
chce odpowiadac.

> Wszystko pięknie ale ja wciąż chciałbym tego smoka zobaczyć...
> W końcu jest pod Wawelem jego rzeźba, czyli widać nie był fikcją!

poczlapal tunelami Path'u trainu do NJ, a tam slad po nim zaginal. moze
go ICE przejelo, wize przesiedzial i gdzies w pierdlu gnije. <rs>

Pytanie dla niewierzących (i dla wierzących tez)
Gdzie jest 600 mld?
9/11 nie samoloty
to nasza Ixelka się tak wymądrza?
Słodycze szkodzą nastrojowi mężczyzn?