w poszukiwaniu prawdziwej miłości

11. Data: 2009-10-28 08:20:16

Temat: Re: w poszukiwaniu prawdziwej miłości
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@p...com> wrote in message
news:hc726g$vg1$1@node1.news.atman.pl...

> Ja odniosłem jeszcze trochę inne wrażenie: ta kobieta nie spadła z gwiazd.
> Prawdopodobnie- tak postępuje w swoim życiu: wierzy w pecha, szczęście,
> wierzy, że po prostu jeszcze nie trafiła na swojego jedynego- i zapewne,
> jak spotka następnego, który będzie do niej ładnie mówił to, co by chciała
> usłyszeć- pójdzie za nim i potem znów będzie się dziwić, dlaczego ona ma
> pecha- a inni szczęście.

Jaka czesc odpowiedzialnosci na pewno tkwi w kobiecie, ale jaka?
Czy taka duza? Trudno rzec.

No i to nie usprawiedliwia tego do kpienia z uczuc takiej osoby,
"zeby miala za swoje".

Pozdr,
Duch

12. Data: 2009-10-28 08:34:56

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"flyer" <f...@g...pl> wrote in message
Qrczak pisze:
> http://www.youtube.com/watch?v=4BkFq7sPRX4

"
To też jest dobre, aczkolwiek w innym klimacie ;>
http://www.youtube.com/watch?v=EbnDrn_rxNI&feature=r
elated
"

Rzeczywiscie ciekawe.
Fajny jest komentarz do dokumentu:

cyt:
"Jednocześnie twórcy próbowali odszukać przyczynę tak wielkiej fascynacji
osobą dyktatora i głoszonej przez niego ideologii wśród intelektualistów i
arystokratów takich jak Albert Speer - najsłynniejszy architekt III Rzeszy.
Jest przecież niemożliwe, aby wykształceni ludzie nie zdawali sobie sprawę z
okrucieństw dokonywanych przez kierowane przez Adolfa Hitlera państwo. "

"wyksztalceni ludzie", taaaaa
Wyksztalceni ludzie na zachodzie popierali komunizm, jeszcze w latach
70tych.
Bronili go, byl modny.

Bycie w kascie "wyksztalconych z miasta" niekoniecznie musi wplywac
pozytywnie na czlowieka.
Wystarczy zobaczyc na ostatnie wybory w Polsce.
Jak z ludzi wyksztalconych zrobiono elektorat reagujacy bardzo emocjonalnie
bezmyslnie.

Pozrawiam,
Duch

13. Data: 2009-10-28 09:19:37

Od: "Robakks" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja>

> Taki tam prowincjonalny aktor. Orson Welles - słuchowisko na podstawie
> książki H.G. Wellsa "Wojna światów".
> --
> Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Prawda :-)
A w początkach kinematografii ludzie uciekali z kina gdy z ekranu
najeżdżał na nich migotający parowóz. ;)
. . .
W temacie z okienka temat dodam, że ruchome obrazki działają
na wyobraźnię - stąd popularność portali filmikowych, a treści są
różniaste. Ta kobieta z filmiku wcale nie byla bierna bo wyszła,
czym zademonstrowała odwagę, bez względu na to co sobie inni
pomyślą. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

14. Data: 2009-10-28 11:05:11

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Duch" <n...@n...com> napisal w wiadomosci
> [...]
> Czy taka duza? Trudno rzec.
>
> No i to nie usprawiedliwia tego do kpienia z uczuc takiej osoby,

Duchu- nie uwazam, zeby miala za swoje, albo zeby mozna sie bylo z niej
nabijac. Uwazam, ze ona ponosi pelna odpowiedzialnosc z te sytuacje- problem
w tym, ze tej odpowiedzialnosci przyjac nie chce

serdecznie pozdrawiam

Chiron

15. Data: 2009-10-28 11:10:25

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Wystarczy zobaczyc na ostatnie wybory w Polsce.
> Jak z ludzi wyksztalconych zrobiono elektorat reagujacy bardzo

Kiedy brak elit (nasze wymordowano)- to można w ich miejsce "wyprodukować"
wykształciuchów- i taki efekt

serdecznie pozdrawiam

Chiron

16. Data: 2009-10-28 11:52:12

Temat: Re: w poszukiwaniu prawdziwej mi?o?ci
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> nabijac. Uwazam, ze ona ponosi pelna odpowiedzialnosc z te sytuacje

Owszem, w pewnym sensie ponosi odpowiedzialność za to, że jakoś nie
udało jej się nadążyć za światem.

> problem w tym, ze tej odpowiedzialnosci przyjac nie chce

A w jaki sposób miałoby się wyrazić to przejęcie odpowiedzialności? Czy
odpowiedzialnym jest mniej smutno?

Ewa

17. Data: 2009-10-28 14:47:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 12:10:25 +0100, Chiron napisał(a):

> Kiedy brak elit (nasze wymordowano)- to można w ich miejsce "wyprodukować"
> wykształciuchów- i taki efekt

Howgh. //cytat z książki
--

Ikselka.

18. Data: 2009-10-29 10:45:41

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@o...eu> wrote in message

> Duchu- nie uwazam, zeby miala za swoje, albo zeby mozna sie bylo z niej
> nabijac.

Ok.

> Uwazam, ze ona ponosi pelna odpowiedzialnosc z te sytuacje- problem w tym,
> ze tej odpowiedzialnosci przyjac nie chce

Ok, ale tematem "obrazu" byla kpina z tej babki. Troche to dla mnie
nieprzyjemne.
Natomiast jej samotnosc to raczej jej wybor, ze tak powiem.
Hmmm, tylko czy jej samotnosc to jej wybor? A moze brak umiejetnosci
zyciowej?

Pozdr,
Duch

19. Data: 2009-10-29 11:53:28

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedy brak elit (nasze wymordowano)- to można w ich miejsce "wyprodukować"
> wykształciuchów- i taki efekt

o tym pomyslalem :((
Duch

20. Data: 2009-10-29 12:37:29

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Natomiast jej samotnosc to raczej jej wybor, ze tak powiem.
> Hmmm, tylko czy jej samotnosc to jej wybor? A moze brak umiejetnosci

Brak umiejetnosci- to tez jej wybór. Zaniechanie czegos jest wyborem. Moze
przeciez sie zmienic

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Marek Edelman - o nim, ciekawe
Cudo!
Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?
Robax'owi
Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)