w poszukiwaniu prawdziwej miłości

1. Data: 2009-10-26 18:43:40

Temat: w poszukiwaniu prawdziwej miłości
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=4BkFq7sPRX4

--
Mimbli nigdy nic się nie śniło, spała wtedy, kiedy miała ochotę,
i budziła się wtedy, kiedy było warto.

2. Data: 2009-10-26 18:52:50

Temat: Re: w poszukiwaniu prawdziwej miłości
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.youtube.com/watch?v=4BkFq7sPRX4
>
> --
> Mimbli nigdy nic się nie śniło, spała wtedy, kiedy miała ochotę,
> i budziła się wtedy, kiedy było warto.

"Drodzy państwo mam nadzieję, że wszystkim spodobało się show...
...za każdy drobny datek będę wdzięczny"

3. Data: 2009-10-26 20:38:05

Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> http://www.youtube.com/watch?v=4BkFq7sPRX4

To też jest dobre, aczkolwiek w innym klimacie ;>

http://www.youtube.com/watch?v=EbnDrn_rxNI&feature=r
elated

Pozdrawiam
Flyer

4. Data: 2009-10-26 23:46:17

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=4BkFq7sPRX4

W tej szczerej naiwności jest coś fantastycznego.

michał

5. Data: 2009-10-27 10:59:11

Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał

> W tej szczerej naiwności jest coś fantastycznego.
==
Ciekawe, czy szukała miło.ści bez seksu albo czy tylko
seksu dla prokreacji... :o/
Jeśli nie, to bym z nią wysiadł, na trzeciego :o)

> --
> pozdrawiam
> michał

zdar
jude.billy.farookhar :O)
-------------------------------------
FUN FIRE -`@'- HOUSE CLUB

Głuchy nie słyszy pytania...
Ślepy nie widzi konsekwencji
Obłudny udaje, że ślepy i głuchy

Wszyscy są pewni, że zobaczą i usłyszą, kiedy przyjdzie :o/

6. Data: 2009-10-27 12:06:00

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
> [...]

Sens obrazu jest dosc okrutny:
nie dosc ze facet zazartowal marzen tej kobiety,
wystrychnal ja na dudka i zrobil z niej posmiewisko,
to jeszcze zbiera pieniadze za zrobienie z niej posmiewiska.

Pokazany szczyt szczytów, mocne.
Duch

7. Data: 2009-10-27 15:11:06

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> wystrychnal ja na dudka i zrobil z niej posmiewisko,
> to jeszcze zbiera pieniadze za zrobienie z niej posmiewiska.

Ja odniosłem jeszcze trochę inne wrażenie: ta kobieta nie spadła z gwiazd.
Prawdopodobnie- tak postępuje w swoim życiu: wierzy w pecha, szczęście,
wierzy, że po prostu jeszcze nie trafiła na swojego jedynego- i zapewne, jak
spotka następnego, który będzie do niej ładnie mówił to, co by chciała
usłyszeć- pójdzie za nim i potem znów będzie się dziwić, dlaczego ona ma
pecha- a inni szczęście.
Dla mnie- przykład na osobę kompletnie nie potrafiącą wziąć
odpowiedzialności za swoje życie

A on? No cóż- pewno nawet nie przypuszczał, ze ktoś się na to nabierze

serdecznie pozdrawiam

Chiron

8. Data: 2009-10-27 16:28:10

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@p...com>
> [...]

> odpowiedzialności za swoje życie
>
> A on? No cóż- pewno nawet nie przypuszczał, ze ktoś się na to nabierze

Swojego czasu w USA ktoś wpadł na pomysł by zrobić audycję
symulującą opanowanie Ziemi przez przybyszów z kosmosu.
Przekaz był tak sugestywny, że wywołał panikę.
W tej nowelce pokazanej przez Qrę, aktor gra rolę aktora grającego
rolę samotnego mężczyzny poszukującego samotnej kobiety.
Aktorka grająca ofiarę ma zagrać naiwność i łatwowierność.
Nawet jej to się udało.
Jaka ONA jest naprawdę pokazuje scenka z końcówki.
Aktor mówi do niej: "chwileczkę, proszę Pani, ...to był tylko SKECZ!!!
gdy wysiadła na peron.
Dziewczyna robi grymas, już wie, że płonne nadzieje, zamyśla się
w sobie, nie wsiada do pociągu... patrzy jak odchodzi marzenie.
Tytuł tej nowelki jest wymowny "poczekam na następnego..."
. . .
Na kanwie tej nowelki można oczywiście snuć różne uogólnienia:
o potrzebie miłości, o wartościach, o nieśmiałości, o naiwności,
o przedmiotowym wykorzystywaniu partnera/partnerki, o nie liczeniu
się z uczuciem drugiego człowieka itd.
Film dobry bo pokazuje kawałek prawdy i życiu jakie jest... :-)
pozdrawiam,
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~ c:psf,psp
miłośnik mądrości i nie tylko :)

9. Data: 2009-10-27 19:03:22

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> napisał w
wiadomości news:hc6if9$7jf$1@news.interia.pl...

> [...]
> Ślepy nie widzi konsekwencji
> Obłudny udaje, że ślepy i głuchy
>
> Wszyscy są pewni, że zobaczą i usłyszą, kiedy przyjdzie :o/

Nie powinno się właściwie odnosić do sygnaturki, ale ta jest bardzo ładna:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

10. Data: 2009-10-27 20:43:09

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" napisał:

> Swojego czasu w USA ktoś wpadł na pomysł by zrobić audycję
> symulującą opanowanie Ziemi przez przybyszów z kosmosu.

Taki tam prowincjonalny aktor. Orson Welles - słuchowisko na podstawie
książki H.G. Wellsa "Wojna światów".

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Marek Edelman - o nim, ciekawe
Cudo!
Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?
Robax'owi
Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)