wampir energetyczny mnie wyssał

121. Data: 2012-11-05 10:05:38

Temat: Re: wampir energetyczny mnie wyssał
Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-05 11:00, Ghost pisze:

> Użytkownik "ISKA" <o...@k...pl> napisał w wiadomości

> acoto?

no weś mnie emołszyns nie szeblekaj do rosoła

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

122. Data: 2012-11-05 10:06:20

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-05 11:02, Ghost pisze:

> Użytkownik "ISKA" <o...@k...pl> napisał w wiadomości

> wrażilka niekobieta? niewieże

nadkobieta, dlatego

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

123. Data: 2012-11-05 10:07:51

Temat: Re: rozkminić chirona
Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-05 11:02, Ikselka pisze:
> Dnia Sun, 04 Nov 2012 20:15:41 +0100, ISKA napisał(a):
>
> Swoją drogą świetny tytuł dla filmu :-D
noms, masie te potenciały
wiec jak szcząchne lepiej to sie potopita :D tfórczo :P

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

124. Data: 2012-11-05 10:12:06

Od: case <c...@u...news> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-05 11:06, ISKA pisze:

> nadkobieta, dlatego

Będziesz polemizować z każdym bełkotem, byle tylko ktoś coś do Ciebie
chrząknął?

125. Data: 2012-11-05 10:12:09

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-05 11:05, Ghost pisze:

> Użytkownik "ISKA" <o...@k...pl> napisał w wiadomości

> Mialem na mysli krew (dla wampira), ale to wlasnie lubie w bóżah
> muzguff... kurna juz drugi raz mie skatalizowalas.

dobra limit wyczeprany, bedzie tego haroszego na dziś
jeszczęu ci tylko skatowanięu przezemnięu zostało ę

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

126. Data: 2012-11-05 10:14:29

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-05 11:12, case pisze:

> Będziesz polemizować z każdym bełkotem, byle tylko ktoś coś do Ciebie
> chrząknął?

daj rasie splune, żebyś nie był zasdrosny

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

127. Data: 2012-11-05 10:14:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 05 Nov 2012 11:07:51 +0100, ISKA napisał(a):

> noms, masie te potenciały
> wiec jak szcząchne lepiej to sie potopita :D tfórczo :P

A co tam, opić się do syta i umrzeć :-)
(by XL)

128. Data: 2012-11-05 10:15:28

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dobra limit wyczeprany, bedzie tego haroszego na dziś
> jeszczęu ci tylko skatowanięu przezemnięu zostało ę

hę?

129. Data: 2012-11-05 10:16:53

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "case" <c...@u...news> napisał w wiadomości

> Będziesz polemizować z każdym bełkotem, byle tylko ktoś coś do Ciebie
> chrząknął?

glob czy lebioda z kf wyciekl?

130. Data: 2012-11-05 10:18:02

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no weś mnie emołszyns nie szeblekaj do rosoła

do rosola to sie kuraki seblyko, pytolech o zasada

Dla Aichy;)
Seks katolicki jest radosny i urozmaicony. Bo tak.
na dobranoc oddziałowi psp
Ogłoszenie
"We wsi wszyscy wszystko o wszystkich wiedzą"...